عملکرد شگفت انگیز سامانه پدافند هوایی اس 400 روسیه (ویدیو)

مرکز طراحی الماس پدافند زمین به هوای اس 400 را برای کشور روسیه طراحی کرده است. روس‌ها ادعا می‌کنند که برد این پدافند حداقل دو برابر سامانه آمریکایی پاتریوت 104 است. اس 400 توانایی رهگیری 100 هدف را به صورت همزمان دارد. به علاوه می‌تواند با 12 هدف به‌صورت هم‌زمان درگیر شود. به گزارش کاماپرس این سامانه می‌تواند انواع هواپیما، هواگرد، موشک کروز و موشک بالستیک را در محدوده 400 کیلومتری شناسایی کند. در ادامه ویدیویی از نحوه عملکرد پدافند ضد موشک اس 400 را تماشا می‌کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این سامانه مجهز به موشک‌های بسیار دور برد، دور برد و برد متوسط است. به این شکل اس 400 می‌تواند اهداف را از فاصله 120 تا 400 کیلومتر رهگیری کند. قابلیت‌های این سامانه در مقابله با موشک‌های بالستیک و هواپیماهای رادارگریز آزمایش نشده است. ویژگی‌ها و قابلیت‌های اس 400 تنها از طریق منابع روسی منتشر شده است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “عملکرد شگفت انگیز سامانه پدافند هوایی اس 400 روسیه (ویدیو)

  1. عسگری گفته:

    با سلام این سامانه محصول سالها تلاش مهندسان روسی برای ارتقا عملکرد کارایی پدافند هوایی است و در لبه تکنولوژی قرار دارد. اگر در هر سرزمینی از فرزندان ان کشور حمایت شود و اعتماد به نفس پرورش داده شود به افتخار نائل می شوند پاتریوت و اس 400و… نماد غرور یک سرزمین می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز