عمارت 7 میلیون دلاری رونالدو در منچستر چشم ها را خیره کرد

با وجود دستمزد نجومی سالانه ۲۰۰ میلیون یورو، اسطوره پرتغالی، کریستیانو رونالدو، می‌تواند درست مانند عضو یک خانواده سلطنتی خانه و ماشین‌‌های شگفت‌انگیز داشته باشد. اگرچه دارایی خالص او از رقیب دیرینه‌اش، مسی، کمتر است اما وقتی صحبت از املاک به میان می‌آید، مجموعه شگفت‌انگیز خانه‌های رونالدو در صدر قرار می‌گیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، یکی از این ملک‌ها، خانه لوکس او در نزدیکی منچستر، بریتانیا است که با سبک خاص مدرن و روستایی‌اش رسما یک شاهکار معماری به شمار می‌رود.

این عمارت به طور دقیق‌تر در روستای الدرلی اج، شهرستان چشر در شمال غربی انگلستان واقع شده و با اقامتگاه‌های مجلل فوتبالیست‌های دیگر همسایه است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

رونالدو پس از بازگشت به منچستر یونایتد در سال ۲۰۲۱، این ملک هفت خوابه و مزرعه ۲۳ هکتاری‌اش را به قیمت ۷.۴ میلیون دلار خریداری کرد‌.

از بخش‌های مختلف این خانه می‌توان به سه اتاق پذیرایی عظیم، سالن سینما، سوئیت تفریحی، استخر، جکوزی، سونا و سالن بدنسازی اشاره کرد.

علی‌رغم امکانات فراوان، رونالدو و خانواده‌اش نتوانستند زمان زیادی را در آنجا سپری کنند و پس از مدت کوتاهی به عمارت دیگری نقل مکان کردند.

یک منبع اظهار داشت دلیل این جابه‌جایی احتمالا امنیت ضعیف منطقه و سروصدای گوسفندان بوده که خواب خانواده را مختل کرده است.

پس از جدایی رونالدو از منچستریونایتد و نقل مکان به عربستان سعودی، این عمارت به قیمت ۶.۸ میلیون دلار برای فروش گذاشته شد اما هنوز خریداری نشده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز