علی کریمی از مناظره انصراف داد؛ چرا جادوگر فرصت‌سوزی کرد؟

لست سکند

علی کریمی بازیکن اسبق و مشهور اسبق فوتبال و نامزد پست ریاست فدراسیون فوتبال که محبوبیت زیادی در بین طرفداران پرسپولیس و تیم ملی ایران دارد از مناظره با سایر نامزدهای این سمت انصراف داد.

به گزارش کاماپرس، علی کریمی به حق جادوگر زمین فوتبال بود اما در انتخابات پست ریاست فدراسیون فوتبال اعتبار این بازیکن سابق باید با برنامه های جامع برای ایجاد تحول در فوتبال ایران همراه باشد تا توفیق او را به دنبال بیاورد.

مناظره در هر انتخابات یک ابزار مهم برای شفاف سازی برنامه های هر نامزد است و در انتخابات فدراسیون فوتبال هم شبکه 3 این فرصت را برای نامزدها ایجاد کرد که مناظره ای داشته باشند و برنامه های خود را بیان و انتقادات احتمالی خود را نسبت به برنامه های سایر نامزدها مطرح کنند.

پیش بینی اولیه این بود که علی کریمی به عنوان منتقد سرسخت فدراسیون در سال های اخیر از این مناظره استقبال کند اما بر اساس نامه ای که از کریمی منتشر شده ، وی از حضور در مناظره مذکور انصراف داده است.

لحن کریمی در این نامه نشان می دهد او همچنان منتقد فدارسیون است و عملکرد صدا و سیما را نیز در حوزه فوتبال چندان موجه نمی داند اما با این توجیه که در حال حاضر فرصت برای مناظره مناسب نیست از حضور در این مناظره خودداری می کند.

راز آسمان پایتخت

چرایی چشم پوشی جادوگر از مواجه شدن با نامزدهای دیگر

در این میان یک نکته مهم مطرح است؛ این که کریمی از فرصت مطرح کردن برنامه های خود برای آینده فوتبال ایران در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون و طرح انتقادات خود به سایر کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال به راحتی چشم پوشی کرد و در واقع خودداری او از شرکت در مناظره نوعی فرصت سوزی بود.

البته منتقدان کریمی نیز او را صرفا یک بازیکن شاخص می دانند که تجربه و برنامه ای برای اداره فدراسیون فوتبال ندارد و شعار تحول در فوتبال را بدون پشتوانه علمی و مدیریتی سر داده به همین دلیل نیز از مواجه شدن با سایر کاندیداها که از سوابق تجربی و علمی مدیریت ورزشی برخوردارند، خودداری کرده است.

واقعیت این است که علی کریمی با وجود سابقه و اعتبار فوتبالی ، تجربه مدیریتی خاصی ندارد و در صورت به چالش کشیده شدن توسط سایر نامزدها، احتمالا چنته خالی او از تجربه، موجب کاهش وزن او در انتخابات پیش رو می شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز