عقب نشینی قیمت دلار در آستانه نشست مجمع عمومی سازمان ملل

لست سکند

دلار نتوانست به مرز قیمتی 32 هزار تومانی برسد. هم اکنون قیمت دلار نسبت به روز قبل 190 تومان کم شده و در محدوده 31 هزار و 500 تومانی قرار دارد. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با دیروز تغییری نکرد و در همان محدوده 28 هزار و 650 تومانی معامله شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر برنامه سفر ابراهیم رئیسی به نیویورک، برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل باعث شده تا بازار ارز حساس شده و قیمت دلار اندکی کاهش پیدا کند. اخباری مبنی بر اعلام سفر علی باقری، رئیس تیم مذاکره کننده ایران، به همراه رئیسی منتشر شده که معامله گران ارزی را بیش از پیش حساس کرده است. برخی معامله گران معتقدند سفر باقری به نیویورک از گفتمان مقامات سیاسی ایران و آمریکا در حاشیه این نشست حکایت دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قیمت دلار به کجا خواهد رسید؟

در این خصوص ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، اعلام کرده که برنامه‌ای برای گفت و گو مقامات سیاسی درباره توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها طی سفر ریاست جمهوری به نیویورک وجود ندارد. البته کنعانی در ادامه افزوده این احتمال رد نمی‌شود و به طور طبیعی ایران از فرصت‌های موجود در این نشست برای بیان دیدگاه‌‍‌های خود درباره مسائل بین المللی و دوجانبه استفاده خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

همین حدس و گمان‌ها سبب شده تا معامله گران با حساسی و وسواس بیشتری در بازار ارز حضور پیدا کرده و به معامله بپردازند.

امروز نرخ پوند و یورو نیز در مدار کاهشی قرار گرفت. قیمت پوند نسبت به روز قبل 1.52 درصد کم شد و به مرز 35 هزار و 878 تومان رسید. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 537 تومان کاهش پیدا کرد و 31 هزار و 433 تومان قیمت گذاری شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز