عقبگرد دوباره بورس/ خروج دوباره پول حقیقی از بازار

بورس بعد از چند روز رشد، در روز جاری کاهش را تجربه کرد. شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به چهارشنبه هزار و 979 واحد افت داشت و به مرز 1 میلیون و 408 هزار و 208 واحد رسید. اما شاخص کل هم وزن در مقایسه با سه روز قبل 799 واحد دیگر بالا رفت و در محدوده 408 هزار و 101 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 15 هزار و 788 میلیارد تومان رسید. امروز نیز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 141 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی روز جاری به سهم «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، بازمی‌‌گشت. بعد از آن نمادهای «شبندر» و «بپاس» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را به ثبت رساندند. نمادهای «شبندر»، «شتران» و «شپنا» بیشترین اثر منفی را روی شاخص کل روز جاری داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برخی از کارشناسان پیش بینی کرده بودند که شاخص کل بورس در روز جاری پیشروی نخواهد داشت. تحلیل‌های تکنیکالی شاخص بورس نشان می‌دهد بالغ بر دو هفته است که این شاخص نتوانسته از میانگین 200 روزه خود عبور کند.

آریاک سفر

از سمت معاملات نیز به نظر تغییری روی این بازار اعمال نخواهد شد، زیرا بررسی‌ها نشان می‌دهد که فعلا معامله گران خرید و فروش چندانی ندارند. بنابراین در روزهای آینده نیز نمی‌توان انتظار پیشروی یا اصلاح قابل توجه شاخص کل را داشت.

اطلاعات عمومی:

درباره سهم نطرین چه می‌دانید؟

شرکت عطرین نخ قم با نماد نطرین در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 488 میلیارد و 250 میلیون تومان می‌رسد. یک شخص حقیقی و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازار گردانی پاداش بیشترین سهم نطرین را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز