عصبانیت ایلان ماسک از عقاید جنجالی دختر ترنسش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدیرعامل تسلا و ثروتمندترین مرد جهان، ایلان ماسک، فرزند ۱۹ ساله ترنسجندر خود را «کمونیست» نامید و اظهار داشت مدرسه مغز او را شست‌و‌شو داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، ویویان جنا ویلسون که در بدو تولد خاویر نامیده می‌شد، در سال ۲۰۲۲ و سن ۱۸ سالگی رسما نام خانوادگی مادرش را برگزید و دادخواستی برای تغییر جنسیت از مذکر به مونث ارائه داد. او در ادامه به رسانه‌ها گفت که دیگر به هیچ وجه مایل نیست با پدرش ارتباطی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

ایلان ماسک که اولین نوزاد خود، نوادا را در سال ۲۰۰۲ و در اثر سندرم مرگ ناگهانی نوزاد از دست داد، هیچوقت فکر نمی‌کرد باز هم قرار است چنین اتفاق تلخی را تجربه کند.

راز آسمان پایتخت

با این حال بعدتر در مصاحبه‌ای اظهار داشت ویویان از سوسیالیسم فراتر رفته و به یک کمونیست کامل تبدیل شده و فکر می‌کند هر فرد ثروتمندی شرور است. او حتی مدرسه محل تحصیل دخترش در کالیفرنیا را مقصر این شست و شوی مغزی می‌داند.

برخی کارشناسان احتمال می‌دهند اختلافات ماسک با دختر ترنسش تأثیر زیادی بر روی تصمیم وی برای خریدن پلتفرم توییتر و مبارزه با فرهنگ بیدار امروزی داشته است. او سپس اعتراف کرد کاملا از ترنس‌ها حمایت می‌کند و امیدوار است در آینده رابطه بهتری با فرزندش داشته باشد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز