عرضه 1500 خودرو ریسپکت بهمن موتور در بورس کالا

خودرو در بورس-کاماپرس
لست سکند

بهمن موتور هم با یک محصول جدید به بورس کالا می‌آید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به زودی قرار است ۱۵۰۰ دستگاه خودروی ریسپکت محصولی از گروه خودروسازی بهمن در بورس کالا ارائه شود. بورس کالا در اطلاعیه‌ای اعلام کرده: «پذیرش خودرو سواری ریسپکت شرکت بهمن موتور، T۵ گروه صنعتی اتومبیل سازی فردا، کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) شرکت آریا دیزل موتور و وانت کلوت شرکت مکث موتور پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و ششمین جلسه هیات پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ ۸ آذر در بازار اصلی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفته است».

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نکته جالب در این میان سهمی است که بهمن موتور برای این عرضه در نظر گرفته است. گروه خودروسازی بهمن سالانه ۳۰۰۰ دستگاه خودروی ریسپکت تولید می‌کند که تعهد داده ۵۰ درصد تولیداتش را در این بازار عرضه کند.

هیات پذیرش بورس کالای ایران علاوه بر این محصول بهمن موتور با  فروش ۱۲۰۰ دستگاه T۵ از گروه صنعتی فردا هم موافقت کرده است. ضمن اینکه ۶۶۰ دستگاه وانت کلوت از شرکت مکث موتور و ۳۵۰ دستگاه کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) از شرکت آریا دیزل موتور هم در این بازار قرار است به فروش برسد. هیات پذیرش بورس کالای ایران مانند بهمن موتور برای این تولیدکنندگان هم سهم ۵۰ درصدی از تولیدشان را به عرضه در بورس کالا اختصاص داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورسگروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز