۲۰۰۰ خودرو ی شاهین در بورس کالا عرضه می‌ شود

خودرو شاهین-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

روند عرضه خودروهای ایرانی در بورس کالا ادامه دارد و در جدیدترین برنامه عرضه این خودرو قرار است ۲۰۰۰ دستگاه خودروی شاهین، محصول گروه خودروسازی سایپا در بورس کالا عرضه شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بانک و بورس و بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بنا به اعلام مسئولان این ۲۰۰۰ دستگاه شاهین قرار است با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان عرضه شوند. همچنین درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد در نظر گرفته شده است و طبق زمان بندی‌ها این خودروها ۲۵ اسفند به مشتریان تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

محل تحویل خودرو نمایندگی‌های فروش شرکت سایپا به انتخاب مشتری است.خریداران ملزم به واریز ۱۲ درصد مالیات و عوارض قانونی (بر مبنای قیمت معامله) و همچنین مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۶۵ ریال شامل: ۳۸ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۶۵ ریال بابت بیمه شخص ثالث و ۵ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۰۰ ریال برای خدمات مرتبط با خدمات شماره گذاری و پلاک بوده و دعوتنامه تکمیل وجه جهت مبالغ مذکور برای مشتری صادر می شود.

در صورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا پنج روز پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد. بورس کالا تا کنون بیشتر در تسخیر محصولات شرکت ایران خودرو بود و این شرکت محصولات مختلفی را در این بازار یکپارچه عرضه می‌کرد. حالا گروه خودروسازی سایپا بعد از تجربه عرضه ۱۰۰ دستگاه خودروی شاهین در شهریور ۱۴۰۱ با یک جهش بزرگ در عرضه ۲۰۰۰ دستگاه از این خودرور را در بورس کالا به فروش می‌رساند. در عرضه قبلی ۶۴ خودرو از ۱۰۰ خودروی عرضه شده به فروش رفته بود.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورسسایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز