آخرین فرصت مادران برای خرید محصولات بهمن موتور

لست سکند

طرح پیش ثبت‌نام محصولات بهمن موتور برای مادران به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از 3 آبان ماه آغاز شده و تا امروز، 6 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پنج خودرو از محصولات بهمن موتور برای مادران در قالب طرح حمایت از خانواده و جمعیت ارائه شده است که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت برای ثبت‌نام اقدام کنند.

کدام محصولات بهمن موتور برای مادران عرضه شده است؟

وانت کارا تک کابین تیپ 4 به رنگ سفید با قیمت مصوب 325 میلیون تومان، وانت کارا سفید دو کابین تیپ 4 با قیمت 337  میلیون و 500 هزارتومان و ون باری اینرودز سفید با قیمت مصوب 559 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

راز آسمان پایتخت

در این طرح همچنین دو خودرو فیدلیتی پرایم 5 نفره و 7نفره نیز با رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شوند که به ترتیب قیمتی معادل 844 میلیون تومان و 859 میلیون تومان دارند.

گفتنی است تمامی خودروهای عرضه شده در این طرح مدل 1401 هستند و پس از 30 روز کاری تحویل متقاضیان خواهند شد.

لازم به ذکر است اگر ثبت‌نام کنندگان این طرح بیشتر از میزان خودرو عرضه شده باشند، منتخبین از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند که پس از اعلام، منتخبین باید نسبت به تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

از سوی بهمن موتور سود مشارکت و سود انصراف سالانه صفر درصد اعلام شده و جریمه تاخیر سالانه 30 درصد خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “آخرین فرصت مادران برای خرید محصولات بهمن موتور

  1. امیدواااااارررررر گفته:

    بخدا این بی عدالتیه که مادرانی که دارن ۳تابچه رو بزرگ میکنن اونوقت فقط به اونایی که امسال فرزنداوری داشته باشند خودرو بدن

  2. حمید گفته:

    حالا بچه من که ۴۵ روز زودتر از این تاریخ بدنیا اومده باید چکارکنم دعواش کنم بگم چرا ۴۵ روز زود اومدی ،لاقل بگید نیمه اولی یا نیمه دوم سال بی خودی تاریخ تعیین نکنید

  3. مجید گفته:

    من پسرم ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ بدنیا اومده ۳ بار خانومم ثبت‌ نام کرده ولی بهش نیفتاده گواهی نامه هم داره ماشین هم به نامش نیست این درسته واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز