عرضه شفاف ماسک و مواد ضدعفونی کننده در فروشگاه زنبیل

لست سکند

زنبیل آمادگی خود را جهت عرضه شفاف ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام زنبیل، با توجه به عرضه نابرابرانه ماسک و مواد بهداشتی، بسیاری از متقاضیان در دسترسی به این محصولات بهداشتی موفق نشده‌‌اند. از طرفی این محصولات به واسطه  فعالیت برخی از سودجویان با قیمت بسیار بالا عرضه می‌شود. در این شرایط فروشگاه اینترنتی زنبیل آمادگی خود را برای ساماندهی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در سراسر کشور به وزارت بهداشت و سازمان صمت اعلام کرده است.

در اطلاعیه زنبیل آمده است: متاسفانه در شرایطی که عده ای محتکر و انسان نما که جز منافع خود به چیز دیگری نمی اندیشند، سعی دارند از گرفتاری های هموطنان ما نهایت استفاده را ببرند، ما در فروشگاه اینترنتی زنبیل آمادگی کامل خود را برای عرضه شفاف انواع محصولات بهداشتی نظیر مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دیگر تجهیزات مورد نیاز هموطنان، زیر نظر مستقیم مراجع نظارتی اعلام می کنیم.

زنبیل آمادگی دارد بدون سود و هر گونه کارمزد و با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی ایران کلیه مایحتاج مورد نیاز را که توسط دستگاه های دولتی قصد عرضه آنها وجود دارد، به تمام نقاط دور و نزدیک کشور برساند.

راز آسمان پایتخت

امید داریم که بتوانیم در این شرایط حساس نقش موثری در کمک به هموطنان عزیزمان داشته باشیم و همه با هم و در کنار هم #کرونا را شکست دهیم.

مرتبط با : زنبیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز