عرضه خودرو در بورس کالا متوقف شد؟

به گفته مشاور رسانه‌ای رئیس شورای رقابت، عرضه خودرو در بورس کالا متوقف می‌شود.

به گزارش کاماپرس، اسماعیل شجاعی اظهار کرد: دو هفته قبل مکاتبه‌ای با بورس کالا صورت گرفت که براساس آن قرار شد عرضه خودرو در این بازار متوقف شود.

شجاعی افزود: هر عرضه‌ای که طی دو هفته گذشته در بازار بورس کالا صورت گرفته است از نظر شورای رقابت بی‌اعتبار خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

مشاور رسانه‌ای رئیس شورای رقابت اشاره کرد: در هیچ کشوری خودرو از طریق بورس کالا عرضه نمی‌شود و در بورس کالای ایران نیز نباید این عرضه صورت گیرد زیرا خودرو کالای انحصاری بوده و شورای رقابت باید این محصول را قیمت‌گذاری کند.

آریاک سفر

براساس گفته شجاعی قرار است فرآیند قیمت‌گذاری خودروهای داخلی و وارداتی توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان صورت گیرد و سپس به تصویب شورای رقابت برسد.

براساس اعلام شورای رقابت، از این پس عرضه خودرو توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه فروش خودرو صورت خواهد گرفت و متقاضیان با مراجعه به این سایت می‌توانند خودرو خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

به گفته مشاور رسانه‌ای رئیس شورای رقابت در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما، با دستورالعمل جدید، تقاضای بازار خودرو محدود می‎شود و در همین راستا دلال‌بازی نیز حذف خواهد شد. خودروسازان نیز عرضه خودرو در بازار را افزایش خواهند داد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه خودرو در بورس کالا متوقف شد؟

  1. شهرام ذاکر گفته:

    باسلام وادب واحترام
    کاش هرگونه تصمیمی به سود یازیان سهامداران گرفته میشود .باعنایت به اینکه قطعادست اندرکاران به واکنش های سریع بازارسرمایه اشراف واذعان دارند ابتدادرجلسات وکارگروهها بررسی وتصمیم نهایی اعلام گردد. طی روزهای گذشته سرمایه سهامداران بارها درکش وقوس وتلاطم اخبارضد ونقیض به آب رفته وکاری ازکسی ساخته نیست جز غم واندوه وحرص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز