شرایط فروش خودرو لاماری ایما و برخی از ویژگی های این محصول

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فروش خودرو در شرایط نامساعد کنونی اندکی دشوار شده و معامله گران و خریداران سردرگم هستند. اما هنوز برخی از انواع خودروها که از طریق قرعه کشی یا با شرایط خاص معامله می‌شوند، هنوز طرفداران زیادی دارند. لاماری ایما یکی از این خودروها است که در ادامه شرایط فروش آن بررسی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، لاماری ایما یکی از کراس اوورهای جذاب و خوش رنگ و لعاب بازار است. این خودرو به دلیل قیمت مناسبی که نسبت به سایر خودروهای شاسی بلند بازار دارد توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این خودرو تولید یکی از زیرمجموعه‌های شرکت چینی دانگ فنگ به نام فورتینگ است و توسط گروه آرین موتور به ایران وارد می‌شود.

برخی از امکانات خودرو لاماری ایما

لاماری ایما به دلیل طراحی منحصر به فرد و داشتن المان‌هایی مثل چراغ‌های جلو دو قسمتی و چراغ‌های عقب به هم پیوسته شکیل و جذاب به نظر می‌رسد. این خودرو از لحاظ ظاهری دارای شیب ملایم سقف، اگزوز چهارگانه، رینگ‌های دو رنگ، جلو پنجره بزرگ و چراغ ترمز سوم متفاوت است. از لحاظ داخلی نیز خودرو لاماری ایما به دلیل داشتن پشت آمپر تمام دیجیتال یکپارچه با مانیتور مرکزی، غربیلک فرمان دی کات، کنترلرهای لمسی تهویه مطبوع و دسته دنده الکترونیکی توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

حجم موتور این خودرو هزار و 481 سی سی بوده و حداکثر قدرت آن 195 اسب بخار در 5 هزار و 600 دور است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز در هر صد کیلومتر به 6.6 لیتر می‌رسد. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز 9.5 ثانیه اعلام شده است. این خودرو به کی اس استارتر، ترمز پارک برقی با اتوهلد، مالتی مدیا با مانیتور 10.25 اینچی لمسی، تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی راننده، دوربین دید عقب، فرمان سه حالته، کروز کنترل، سقف پانوراما، سیستم تصفیه هوای کابین، کنترل پایداری الکترونیکی، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور فشار باد لاستیک و … مجهز شده است. در کل خودرو لاماری ایما به دلیل طراحی جذاب، عملکرد فنی مناسب و کابین جادار در معرض توجه مشتریان شاسی بلندهای خارجی قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

آخرین طرح فروش خودرو لاماری چه زمانی اتفاق افتاد؟

آخرین طرح فروش فوق العاده لاماری مربوط به دی ماه 1401 بود که پیرو قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شد. واجدان شرایط این طرح باید در سایت آرین گروه ثبت نام می‌‌کردند تا در قرعه کشی شرکت داده شوند. افرادی که در این قرعه کشی برنده شدند باید 1 میلیارد و 94 میلیون تومان قیمت فروش این خودرو را به صورت نقدی پرداخت می‌کردند. موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری اعلام شده است.

تاکنون لاماری ایما از طریق عرضه در بورس کالا نیز به مشتریان واگذار شده است. نخستین فروش این خودرو در بورس کالا به بیست و چهارم آبان ماه سال جاری برمی‌گردد. این کراس اوور در نخستین مرحله عرضه در بورس کالا با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و دیگر هزینه‌ها، به قیمت 1 میلیون و 94 میلیون تومان به متقاضیان واجد واگذار شد. در نخستین مرحله عرضه این خودرو در بورس کالا، 100 دستگاه لاماری مشکی رنگ و 100 دستگاه لاماری سفید رنگ به فروش رسید.

کسب اطلاعات فروش خودروهای مختلف از همراه مکانیک

تمامی اطلاعات به روزرسانی شده از آخرین عرضه خودرو لاماری ایما در سایت همراه مکانیک موجود است. افراد با مراجعه به وبسایت این مجموعه امکان آگاهی از آخرین مرحله خرید و فروش لاماری ایما و شرایط ثبت نام برای دریافت آن را دارند.

سایت همراه مکانیک علاوه بر ارائه اطلاعات جدید از معامله خودروهای مختلف داخلی و خارجی، یک نمایشگاه آنلاین دارد که افراد با مراجعه به آن می‌توانند قیمت روز انواع اتومبیل‌ها را مشاهده و حتی خرید کنند. ضمنا کاربران برای فروش خودرو نیز می‌توانند سایت همراه مکانیک را به کار ببرند.

علاوه بر این موارد، معامله گران خودرو برای کارشناسی اتومبیل مورد نظر خود و همچنین از امکان فروش اقساطی خودرو این سایت استفاده کنند. کارشناسان خبره و متخصص این مجموعه برای کارشناسی اتومبیل مورد نظر شما به مکان مورد نظر مراجعه کرده و تمامی شرایط خودرو را اعلام خواهند کرد. با استفاده از گزینه فروش اقساطی این سایت نیز افراد می‌توانند هر نوع خودرویی را با پیش پرداخت و واریز اقساط مشخص شده به راحتی خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز