عرضه تارا اتوماتیک ال ایکس V4 تا پایان سال

تور لحظه آخری-کاماپرس

در حال حاضر، تارا اتوماتیک V۴ LX با امکانات به روز و جدید در مراحل آماده سازی برای تولید انبوه بوده و تا پایان سال روانه بازار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، پیشرانه تارا اتوماتیک V۴ LX، موتور TU۵P بوده که که در محصولات قبلی نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود. موتور TU۵P نسل جدید موتور TU۵ و ارتقا یافته آن بوده که با کاهش مصرف سوخت و منطبق بر استانداردهای زیست محیطی طراحی شده است.

شایان ذکر است، ارتقای فن‌آوری موتور، کاهش اصطکاک‌های موتور با تجهیز به پیستون‌های ضد سایش،کاهش مصرف سوخت خودرو، ارتقای آلایندگی به یورو پنج و کاهش مصرف روغن و افزایش توان و گشتاور برخی از مزایای موتور TU۵P محسوب می‌شود.بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گفنی است تارا اتوماتیک V۴ LX همچنین به فرمان برقی مجهز بوده که به عملکرد قابل تنظیم، کاهش هزینه تعمیر و نگه‌داری، کاهش مصرف سوخت خودرو به علت حذف پمپ هیدرولیک و کاهش آلایندگی محیط زیست منجر می‌شود.

از دیگر مشخصات و امکانات به‌کار رفته در تارا اتوماتیک می‌توان به صندلی برقی راننده و سرنشین جلو با قابلیت تنظیم در شش جهت، برخورداری از چراغ داشبورد، آفتاب‌گیر جدید با چراغ، سانروف برقی و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز