جزئیات دقیق عرضه شاهین اتوماتیک و ساینا اس اعلام شد

عرضه شاهین اتوماتیک و ساینا اس از امروز-کاماپرس

ثبت نام شاهین اتوماتیک و ساینا اس در سامانه یکپارچه از ساعت 10 امروز، پنجشنبه 7 دی ماه آغاز شده و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس، سامانه یکپارچه خودروهای داخلی ویژه متقاضیان جدید، از صبح امروز (پنجشنبه) به مدت پنج‌ روز فعال شده تا متقاضیان سه گروه عادی، مادران مشمول طرح جوانی جمعیت و متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، از بین دو محصول عرضه شده توسط گروه خودروسازی سایپا، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

شرایط فروش فوری ساینا اس و شاهین اتوماتیک در سامانه یکپارچه

گفتنی است که ثبت‌نام در این مرحله به معنای قطعیت در تخصیص خودرو ثبت نامی نیست و حقی را برای متقاضی جهت دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند. اطلاعات کلیه شرکت‌کنندگان، براساس محدودیت‌های اعلام شده مطابق مصوبات شورای رقابت بررسی و کنترل می‌شود و در صورتیکه متقاضیان، حائز شرایط ثبت‌نام باشند، پیامک اطلاع‌رسانی را دریافت می‌کنند و امکان واریز وجه برای آن‌ها فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، از زمان ارسال فراخوان واریز وجه، مشتریان به مدت پنج روز فرصت خواهند داشت که وجه خودروی انتخابی را به حساب گروه صنعتی‌ سایپا، واریز کنند. عدم واریز وجه خودرو در موعد زمانی مشخص، به منزله انصراف تلقی شده و ثبت‌نام اولیه بی‌اثر خواهد شد. بر این اساس تعهد خودروساز صرفاً پس از قطعی کردن ثبت‌نام از طریق واریز وجه توسط مشتری در زمان مقرر، شکل می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

قیمت شاهین اتوماتیک و ساینا اس

در این طرح فروش، قیمت شاهین اتوماتیک 641 میلیون و 718 هزار تومان و قیمت ساینا اس 323 میلیون و 757 هزار تومان تعیین شده است. سایپا در این دوره فروش، این دو خودرو را فقط با رنگ سفید و با موعد تحویل 90 روزه عرضه می‌کند.

عرضه شاهین اتوماتیک و ساینا اس از امروز-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز