عرضه اولیه یک شرکت صنعت گاز و یک پتروشیمی به زودی انجام می‌شود

لست سکند

یک مقام مسئول در شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز تامین(تاپیکو) با اشاره به عرضه اولیه های پیش روی این هلدینگ اظهار کرد: چهار شرکت جدید از شرکت های زیرمجموعه تاپیکو از جمله یک یک شرکت صنعت گاز و یک شرکت پتروشیمی آماده عرضه در بورس هستند.

به گزارش کاماپرس، این هفته بورس و فرابورس عرضه اولیه ای در دستور کار نداشتند اما صف شرکت های در انتظار عرضه نشان می دهد در هفته آینده و هفته های آتی باید در انتظار عرضه های مهمی باشیم.

از جمله شرکت های متقاضی عرضه سهام در بورس، زیرمجموعه های شستا و تاپیکو هستند که بر اساس اظهارات مدیران این شرکت ها مراحل پذیرش آنها در بورس نیز طی شده و عرضه اولیه سهام آنها به زودی انجام می شود.

از جمله محمود مخدومی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز تامین(تاپیکو) از عرضه سهام 4 شرکت تابعه این هلدینگ خبر داده است.

وی که در آیین سالگرد عرضه اولیه سهام سرمایه گذاری نفت و گاز تامین سخن می گفت، درباره این عرضه ها که در آینده نزدیک انجام می شود، اظهار کرد: پتروشیمی غدیر آخرین شرکتی بود که تیرماه امسال توسط تاپیکو وارد بورس شد و در حال حاضر نیز چهار شرکت جدید از شرکت های زیرمجموعه تاپیکو از جمله یک یک شرکت صنعت گاز و یک شرکت پتروشیمی آماده عرضه در بورس هستند.

راز آسمان پایتخت

به گفته مخدومی فهرست شرکت های مشمول واگذاری تاپیکو، در سامانه ادغام و تملیک فرابورس درج شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پتروپالایشی ها باید با هم واگذار شوند

مدیرعامل تاپیکو در ادامه با انتقاد از واگذاری های ناقص شرکت ها، گفت: در دنیا مجموعه پتروپالایش ها شامل پالایشگاه و پتروشیمی های وابسته به صورت یکجا عرضه می شود، اما متاسفانه در ایران، پتروشیمی ها را بدون پالایشگاه هایی که از نظر خوراک به آنها وابسته اند، واگذار کرده اند که بروز مشکلات و کاهش سودآوری آنها را به دنبال دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : تاپیکوشستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه یک شرکت صنعت گاز و یک پتروشیمی به زودی انجام می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز