شرکت صبا تامین مجوز تاسیس سبدگردان گرفت

شرکت سرمایه گذاری صبا تامین که از عرضه اولیه های پرسود هلدینگ شستا در سالجاری به شمار می رود مجوز تأسیس یک شرکت سبدگردان را از سازمان بورس اخذ کرد.

به گزارش کاماپرس، شرکت سرمایه گذاری صبا تامین با نماد صبا در 20 فروردین ماه امسال وارد بورس شد و در واقع این شرکت عرضه اولیه های امسال بورس را افتتاح کرد.  این شرکت که از زیرمجموعه های هلدینگ شستا به شمار می رود در زمان اوج گیری بورس جزو 3 شرکت برتر بورش از نظر بازدهی بود به نحوی که در پایان تیرماه در فهرستی که از شرکت های پربازده بورس منتشر شد، صباتامین در رتبه دوم قرار داشت و بیش از 220 درصد  برای خریدارانش سودآوری داشت.

بعد از ریزش های هفته های اخیر بورس بخشی از این بازدهی از بین رفت اما این شرکت کماکان جزو سهام بنیادی و ارزنده بورس تهران به شمار می رود.

در آخرین تحول بنا به اعلام بورس پرس، سرمایه گذاری صبا تامین از اخذ موافقت اصولی سازمان بورس با تأسیس شرکت سبدگردان اندیشه صبا خبر داده و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

آریاک سفر

بر اساس این گزارش، شرکت صبا تامین با نماد “صبا” با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: درخواست تأسیس شرکت سبدگردان اندیشه صبا (سهامی خاص- در شرف تأسیس) توسط سازمان بورس بررسی و طی نامه 26 شهریور موافقت اصولی اخذ شد.

بر اساس این اطلاعیه عطف به دستورالعمل تأسیس و فعالیت سبدگردان مصوب 29 آبان سال 89 هیأت مدیره این سازمان و اصلاحات بعدی آن و به منظور صدور مجوز شرکت سبدگردان و ثبت آن توسط مرجع ثبت شرکت ها، صبا تامین باید نسبت به طی مراحل لازم که در نامه موافقت اصولی پیوست ذکر شده  اقدام کرده و مدارک تکمیل شده را طی 6 ماه به سازمان بورس ارسال کند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بورس و عرضه های اولیه، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : صبا تامین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز