عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی به زودی انجام می‌شود

لست سکند

شرکت پتروشیمی بوعلی به عنوان پانصدو هفتاد و هشتمین شركت پذيرفته‌شده در بازار دوم بورس درج نماد شد و در آستانه عرضه اولیه قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، پتروشیمی بوعلی از جمله شرکت های پتروشیمی تابعه شستا به شمار می رود و عرضه اولیه سهام این شرکت می تواند بر سهام شستا نیز اثرگذار باشد.

پتروشیمی بوعلی سینا از جمله طرح‌های آروماتیک سوم صنعت پتروشیمی به شمار می‌ رود که در اواسط دهه‌ ۸۰ در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

آخرین خبر مهم مرتبط با این شرکت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با حضور سهامداران عمده  یعنی نمایندگان صنایع پتروشیمی خلیج فارس و نمایندگان سهام عدالت در تیرماه 99 بود که در این مجمع از افزایش 300 درصدی سود این شرکت رونمایی و تقسیم ۱۱ هزار میلیارد ریال سود پتروشیمی بوعلی مصوب شد.

اکنون نیز بر اساس اطلاعیه شرکت بورس، پتروشیمی بوعلی به عنوان پانصدو هفتاد و هشتمین شركت پذيرفته‌شده در بازار دوم بورس درج نماد شده و در آستانه عرضه اولیه سهام خود در بازار سرمایه قرار گرفته است.

راز آسمان پایتخت

با توجه به این که بورس و فرابورس طی سه هفته گذشته شاهد عرضه اولیه سهام نبوده اند، انتظار می رود در صورت تداوم روند مثبت بورس که از روز شنبه 10 آبان ماه آغاز شده است، این هفته شاهد عرضه اولیه در بورس یا فرابورس باشیم گرچه احتمالا عرضه اولیه پتروشیمی بوعلی به هفته های آینده موول خواهد شد.

اخبار مهم بورسی را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : پتروشیمی بوعلی سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز