عرضه اولیه های احتمالی این هفته را بشناسید

براساس اعلام شرکت فرابورس ایران عرضه عمده سهام شرکت احیاء صنایع خراسان با نماد واحصا۴ ، روز دوشنبه انجام می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با اینکه سهامداران منتظر عرضه اولیه های جدید در بازار بورس هستند، اما تا امروز فقط عرضه اولیه واحصا ۴ قطعی است که قرار است روز دوشنبه ۸ دی ماه انجام شود. قرار است این سهام غیردولتی در بازار پایه فرابورس عرضه شود. اما به غیر از عرضه اولیه واحصا ۴ که البته جزئیات زیادی هم درباره آن منتشر نشده است، از هیچ عرضه اولیه ای خبری نیست.

حتی از اپال که لغو عرضه اولیه آن با حاشیه های زیادی همراه بود. هنوز هیچ خبری از عرضه اولیه اپال که ناگهان دو هفته پیش لغو شد منتشر نشده است. قرار بود روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه عرضه اولیه فرآوری معدنی اپال کانی‌پارس با ۱/ ۲میلیارد سهم انجام شود ، اما اما با تصمیم بورس تهران این عرضه لغو و به زمان نامعلوم دیگری موکول شد. با این حال آیا گزینه دیگری برای عرضه اولیه در هفته پیش رو وجود دارد؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

هلدینگ سیمان غدیر و تپسی شاید بیایند

آریاک سفر

آخرین اطلاعات نشان می دهد بزرگترین عرضه اولیه امسال یعنی ستاره خلیج فارس احتمالا در زمستان امسال انجام خواهد شد، اما زمان آن هنوز مشخص نشده است و بعید است که به این هفته و هفته آینده برسد.

اما گفته می شود استقلال و پرسپولیس، پتروشیمی‌ الوند، شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس، شرکت حمل و نقل ریلی رجا، پتروشیمی اروند، شرکت تامین‌سرمایه تمدن، شرکت صنایع غذایی کورش، شرکت اوپال پارسیان سنگان، فروشگاه شهروند و روزنامه همشهری از مهمترین عرضه‌ اولیه‌های احتمالی امسال هستند.

به گزارش تجارت نیوز، با این حال طبق آخرین اخبار به نظر می‌رسد از میان این لیست عرضه اولیه غکورش، هلدینگ سیمان غدیر و سپس شاید تپسی از همه نزدیکتر باشد و شاید خبر عرضه این نمادها در روزهای آینده شنیده شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : احیاء صنایع خراسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز