عرضه اولیه انتخاب ؛ تبلیغات گسترده با حضور محسن کیایی مقدمه بورسی شدن؟

در کانال ها و شبکه های اجتماعی پرمخاطب بورس اخباری مبنی بر پذیرش گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان در فرابورس منتشر شده است، به این ترتیب به نظر می رسد عرضه اولیه انتخاب که برندهای مطرحی مثل اسنوا، دوو و بست زیر مجموعه آن قرار دارند، به زودی انجام شود.

به گزارش کاماپرس، فقط یک ایرانی می دونه یک ایرانی چی می خواد ! محسن کیایی بازیگر جوان و محبوب سینما با این جمله محصولات لوازم خانگی برند اسنوا همچون یخچال و ماشین لباسشویی را تبلیغ می کند که این برندها متعلق به یک گروه صنعتی نام آشنا در کشور است.

تبلیغات گسترده ای که در هفته های اخیر از سوی گروه صنعتی انتخاب به صورت محیطی و در شبکه های مختلف تلویزیونی با حضور محسن کیایی بازیگر مطرح و محبوب سینما انجام داده، با خبری که در کانال ها و شبکه های اجتماعی تخصصی بورس مبنی بر عرضه اولیه انتخاب منتشر شده (برای مثال کانال عرضه اولیه در این باره نوشته است: گویا گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان صاحب برندهای اسنوا، دوو و بست که محصولات لوازم خانگی آنها به تازگی افزایش قیمت نیز در بازار داشته، در فرابورس پذیرش شده و به زودی عرضه اولیه می شود) این امر را به ذهن متبادر می کند که تبلیغات گسترده گروه صنعتی انتخاب شاید بی ارتباط به بورسی شدن این مجموعه نباشد.

نگاهی کوتاه به گروه صنعتی انتخاب

آریاک سفر

عرضه اولیه انتخاب نام این شرکت را بیش از پیش مطرح خواهد کرد اما ذکر این نکته ضروریست که گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان پیش از تبلیغات اخیر و تکیه بر محبوبیت محسن کیایی نیز مجموعه تولیدی صنعتی ناشناخته ای نبود.

اهالی صنعت لوازم خانگی این گروه صنعتی را به عنوان یکی از بزرگ ترین مجتمع های تولیدکننده لوازم خانگی در ایران و خاورمیانه می شناسند. اقشار مختلف مردم نیز به عنوان مصرف کنندگان لوازم خانگی نام گروه صنعتی انتخاب را با برندهای شاخصی همچون اسنوا، دوو الکترونیک، تکنوگاز و بست به ذهن سپرده اند.

خطوط تولید مدرن و ماشین آلات پیشرفته، تعداد پرسنل انبوه (بیش از 5 هزار نفر) ، 10 کارخانه وسیع( با مجموع بیش از یک میلیون متر مربع مساحت)، همکاری با مراکز بزرگ تحقیقات صنعتی در جنوب شرق آسیا و اروپای غربی و … نه تنها این شرکت را به عنوان یکی از پیشتازان بازار لوازم خانگی کشور مطرح کرده بلکه به صادرات محصولات انجامیده و آوازه محصولات این شرکت را از مرزهای ایران فراتر برده است.

عرضه اولیه ها در انتظار فروکش کردن هیجان منفی بورس

روال عرضه های اولیه از زمان میلیونی شدن تعداد مشارکت کنندگان در بهار و تابستان امسال تاکنون تغییرات زیادی به خود دیده است. در زمان اوج رونق در تیرماه و اوایل مردادماه 1399گاه در یک هفته شاهد 2 یا سه عرضه اولیه بودیم و زمانی هم در پائیز فرا رسید که 2 ماه بدون هیچ عرضه ای سپری شد. عرضه های اولیه در هفته های آخر آذرماه در حال افتادن دوباره روی غلطک بود که بورس دچار یک هیجان منفی و ریزش شدید دیگر شد و عرضه اولیه اپال لغو شد. البته بسیاری از فعالان بازار لغو این عرضه را به فال نیک گرفتند چرا که به قیمت گذاری آن انتقاد داشتند. به هر شکل اکنون علاوه بر عرضه سهام اپال، صحبت از عرضه شرکت زغال سنگ طبس و گروه صنعتی انتخاب نیز به میان آمده است و به نظر می رسد در هفته آینده به شرط متعادل بودن وضعیت بازار سهام، شاهد یکی از این عرضه ها باشیم.

محسن کیایی؛ از بازی در تبلیغ اسنوا تا ایفای نقش های متفاوت در سریال ها و فیلم های سینمایی

محسن کیایی به عنوان بازیگر فیلم ها و سریال های فراوانی را در کارنامه دارد اما نقش آفرینی او در دو فیلم کاملا متفاوت یعنی ماجرای ماجرای نیمروز؛ رد خون و مطرب ، توانایی های وی را به خوبی به نمایش گذاشته است. این بازیگر جوان که برادر مصطفی کیایی کارگردان صاحبنام سینماست ، اخیرا در سریال همگناه نیز که از سریال های پرمخاطب شبکه نمایش خانگی به شمار می رود، یکی از بازیگران اصلی بود.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اسنواتکنوگازدووگروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز