عرضه اولیه در نوبت شستا سود ۱۱ هزار میلیاردی تقسیم کرد

پتروشیمی بوعلی که یکی از شرکت های عرضه اولیه ای تابعه شستا و در نوبت ورود به بازار سرمایه است با تقسیم سود 11 هزار میلیارد ریالی ، توان سودآوری خود را به رخ کشید.

به گزارش کاماپرس، سهام شرکت های تابعه شستا نیز همچون خود شستا خواستاران فراوانی در میان سرمایه گذاران قدیمی و تازه کار بورسی دارد و خصوصا تازه واردان بورس بی صبرانه عرضه اولیه سهام شرکت های زیرمجموعه شستا را انتظار می کشند.

پتروشیمی بوعلی یکی از این شرکت ها است که بر اساس آخرین اخبار قرار بود در لیست عرضه اولیه های تابستان باشد و مراحل ورود این شرکت به بازار سرمایه نیز با سرعت در حال طی شدن است. پتروشیمی خلیج فارس که شرکت بالادستی پتروشیمی بوعلی به شمار می رود اعلام کرده که مراحل عرضه اولیه این شرکت نیز تا مرحله تشکیل هیات پذیرش پیش رفته است.

در آخرین تحول مرتبط با این شرکت که می تواند برای سرمایه گذاران بورسی از جمله سهامداران عدالت نیز جذاب باشد، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با حضور سهامداران عمده  یعنی نمایندگان صنایع پتروشیمی خلیج فارس و نمایندگان سهام عدالت در محل برگزاری جلسات صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد و در این جلسه تقسیم 11 هزار میلیارد ریال سود پتروشیمی بوعلی مصوب شد.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

افزایش سود 300 درصدی

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی”نفت ما “،   در این جلسه، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با ارائه گزارش عملکرد یکساله منتهی به اسفند ۱۳۹۸ از تحقق برنامه‌ها، افزایش سود بیش از ۳۰۰ درصدی و پیشرفت پروژه‌های در دست اجرا خبر داد.

در ادامه جلسه با ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت و اعلام رضایت اعضای مجمع از عملکرد شرکت، با تقسیم سود ۱۱ هزار میلیارد ریالی از محل سود سال جاری و سود انباشته این پتروشیمی موافقت شد.

همچنین در این جلسه بودجه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی شرکت به حدود ۳ برابر سال گذشته افزایش و با اکثریت آراء به تصویب رسید.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از طرح‌های آروماتیک سوم صنعت پتروشیمی به حساب می‌آید که در اواسط دهه‌ ۸۰ در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در حال طی مراحل ورود به بازار سرمایه‌ است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : پتروشیمی بوعلی سینا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “عرضه اولیه در نوبت شستا سود ۱۱ هزار میلیاردی تقسیم کرد

  1. مهدی.م گفته:

    شرکت اصلی یعنی خود شستا کم ریکسترین و پر بازده ترین برای سرمایه گزاران میان مدت پس گوشت را بخر دنبه را رها کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز