عرضه اولیه مدیریت چهارشنبه قطعی شد(جزئیات +نقدینگی مورد نیاز)

عرضه اولیه مدیریت

عرضه سهام شرکت سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری با نماد مدیریت چهارشنبه 20 مرداد در فرابورس انجام می شود و به این ترتیب عرضه اولیه مدیریت نهمین عرضه امسال خواهد بود.

به گزارش کاماپرس، شرکت فرابورس طی اطلاعیه ای شرایط عرضه اولیه مدیریت را به عنوان نهمین عرضه سالجاری اطلاع رسانی کرد. از ابتدای سال تاکنون عرضه اولیه سهام هشت شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان، تولید و توسعه سرب و روی ایرانیان، صنعت غذایی کورش، لیزینگ کارآفرین، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری، محصولات کاغذی لطیف، سپید ماکیان و سرمایه گذاری هامون صبا انجام شده که پس از سه هفته از آغاز مردادماه، نهمین سهم جدید هم وارد بازارسهام می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مهم بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

سقف قیمت عرضه اولیه مدیریت ؛ 5023 ریال

به این ترتیب، 14 درصد از سهام سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری شامل 210 میلیون سهم با محدوده قیمت 4566 تا 5023 ریالی هر سهم و سهمیه 420 سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی در بازار اول معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.

حداکثر نقدینگی مورد نیاز 211 هزار تومان

برای شرکت در این عرضه به نقدینگی  حداکثر211 هزار تومانی نیاز است. همچنین یک درصد دیگر معادل 15 میلیون سهم روز شنبه 23 مرداد با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می گیرد.

آریاک سفر

براین اساس، زمان سفارش گیری سهام “مدیریت”روز چهارشنبه 20 مرداد اعلام شده، مدیر عرضه شرکت کارگزاری صبا جهاد و متعهدین خرید سرمایه گذاری صبا تامین و سرمایه گذاری هامون صبا هر کدام به میزان 25 درصد سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه هستند.

خبرهای مهم بورسی را بخوانید:

خبرهای پربازدید امروز:

سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در یک نگاه

بنا به اعلام بورس پرس، سرمایه این شرکت در بدو تاسیس 10 میلیون تومان بوده و طی سه مرحله افزایش سرمایه به 150 میلیارد تومان رسیده است. در ترکیب سهامداری این شرکت با 18 نیروی انسانی، گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری با 66 درصد و سرمایه گذاری آتیه صبا 34 درصد سهام حضور دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار و گزارش های مهم بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

موضوع فعالیت شرکت شامل سرمایه گذاری در سهام؛ صندوق های سرمایه گذاری؛ اوراق مشارکت و سایر انواع اوراق بهادار به منظور کسب انتفاع، سرمایه گذاری در مسکوکات؛ فلزات گرانبها ؛گواهی سپرده بانکی و سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها و موسسات اعتباری مجاز، سرمایه گذاری در دارایی های فیزیکی، پروژه های تولیدی و پروژه های ساختمانی با هدف کسب انتفاع، ارائه خدمات مرتبط با بازار سرمایه اعم از تضمین نقدشوندگی و بازارگردانی اوراق بهادار؛ تعهد پذیره نویسی اوراق بهادار؛ مشارکت در ارکان صندوق های سرمایه گذاری و دارای سال مالی منتهی به آذر است.

خبر مهم برای علاقه‌مندان فعالیت های اقتصادی:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه مدیریت چهارشنبه قطعی شد(جزئیات +نقدینگی مورد نیاز)

  1. غلامعلی ماشینچی محرز گفته:

    کارگراریها بسته بودن علت رشد شاخص چگونه پیش آمد وقتی در چند کارگزاری معامعله انجام نگرفت خسارتی که به سرمایه گذاران بجهت استفاده نکردن از این بازار را که پرداخت میکند کشور رانتی سهام را بدون دلیل میبندن بناگهان باز می نمایند سهمی که ارزش آن با اعلام افزایش بالا رفته بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز