عرضه اولیه لیزینگ پارسیان ؛ زمان عرضه اعلام شد

مسئولان شرکت لیزینگ پارسیان از عرضه اولیه سهام این شرکت در تابستان امسال خبر داده‌اند.

در حالی که بسیاری از سهامداران چشم‌انتظار عرضه اولیه زرماکارون و عالیس هستند، مسئولان شرکت لیزینگ پارسیان از عرضه اولیه سهام این شرکت در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند.

عرضه اولیه «ولپارس» تا پایان تیرماه

در همین راستا، مدیرعامل لیزینگ پارسیان، از عرضه اولیه سهام این شرکت با نماد ولپارس، در بورس تهران تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: پروسه عرضه لیزینگ پارسیان در بورس تهران به مراحل پایانی رسیده است و در مرحله قیمت‌گذاری قرار دارد.

داوود کاغذگران اظهار کرد: طبق برنامه‌ها و هماهنگی‌هایی که با هیات پذیرش بورس تهران داشتیم، عرضه اولیه لیزینگ پارسیان در نیمه دوم تیرماه انجام خواهد شد.

آخرین وضعیت افزایش سرمایه

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه افزایش سرمایه را هم در دستور کار دارید، تصریح کرد: ولپارس به‌تازگی افزایش سرمایه داده‌ و سرمایه شرکت از ۱۲۰ میلیارد به ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است که با همین میزان سرمایه وارد بورس خواهیم شد.

آریاک سفر

درباره بورس بیشتر بخوانید:

هر هفته، عرضه یک شرکت تولیدی

یکشنبه ۱۱ خرداد ماه سعید زرندی، معاون وزیر صنعت گفت: می‌خواهیم هر هفته یک شرکت تولیدی در بورس عرضه اولیه یا انتشار اوراق داشته باشد و هدف‌گذاری برای ورود ۱۰۰ شرکت به بورس تا پایان امسال انجام شده است. اما کدام نمادها احتمالا در روزهای آینده عرضه اولیه خواهند شد؟

عرضه اولیه غزر (زرماکارون)

عرضه اولیه عالیس

عرضه اولیه پتروشیمی ارومیه

 عرضه اولیه سرمایه‌گذاری پویا (وپویا)

علاوه بر این‌ها، سهامداران بازار سرمایه احتمالا تا سه ماه دیگر می‌توانند شاهد عرضه اولیه دو باشگاه پرطرفدار فوتبال یعنی استقلال و پرسپولیس باشند. وزیر ورزش گفته است:تا سه ماه آینده، براساس مصوبه هیأت عالی واگذاری این برنامه را پیش می‌بریم.

پایان پیام

 

مرتبط با : لیزینگ پارسیان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “عرضه اولیه لیزینگ پارسیان ؛ زمان عرضه اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز