عرضه اولیه فسبزوار چهارشنبه این هفته قطعی شد(جزئیات+ نقدینگی مورد نیاز)

عرضه اولیه فسبزوار

چهارشنبه 24 شهریورماه 1400 بازار سرمایه یک عرضه جدید خواهد بود و عرضه اولیه فسبزوار شرکت پارس فولاد سبزوار- به عنوان دوازدهمین عرضه امسال انجام می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دوازدهمین عرضه سال 1400 نیز عرضه ای از جنس فولاد خواهد بود تا طی دو هفته متوالی شاهد عرضه سهام دو شرکت فولادی باشیم.

در اطلاعیه عرضه اولیه سهام شرکت پارس فولاد سبزوار با نماد فسبزوار آمده است: به اطلاع کلیه فعالان بازار سرمایه می‌رساند در روز چهارشنبه مورخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۰، ۶۰۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت پارس فولاد سبزوار به عنوان پانصدو هشتاد و نهمیت شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش فلزات اساسی در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد فسبزوار به شیوه ثبت سفارش (بوک بیلدینگ) جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

مشخصات عرضه به شرح زیر است:

آریاک سفر

زمان ورود ثبت سفارش متعاقباً در روز عرضه اعلام خواهد شد

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی: ۱۲۰۰ سهم

قیمت مبنا:  ۲۸ هزار و ۴۱۰ ریال

 سقف قیمت: ۳۱ هزار و ۲۵۰ ریال

 کف قیمت ۲۵ هزار و ۵۷۰ ریال

حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای این عرضه : 3 میلیون و 767 هزار تومان

خبرهای مهم و پربازدید را بخوانید:

مدیر عرضه : کارگزاری پارسیان

متعهدین عرضه شرکت فرآوری و معدنی اپال کانی پارس

متعهد خرید : شرکت تامین سرمایه امید

سقف تعهد خرید: ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه است

همچنین ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی و محدودیت قیمتی تعیین شده جهت ثبت سفارش امکان پذیر است و ورود سفارش به صورت گروهی مجاز نیست کلیه مشتریان برخط کارگزاری ها نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ورود سفارش خود اقدام کنند.

سرمایه شرکت فولادی جدید بورس با 367 نیروی انسانی در بدو تاسیس 100 میلیون تومان بوده که طی یک مرحله افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران به 400 میلیارد تومان رسیده است. 84.9 درصد سهام تحت مالکیت به شرکت اپال کانی پارس و 15 درصد به سازمان ایمیدرو تعلق دارد.

نقدینگی مورد نیاز برای این عرضه چقدر است؟

با توجه به مشارکت بیش از 3 میلیون نفری در عرضه قبلی – عرضه اولیه فجهان که هفته گذشته انجام شد – به نظر می‌رسد در این عرضه هم حداکثر سهم تخصیص داده شده به هر نفر ۲۰۰ سهم باشد که معادل ۶۲۵ هزار تومان نقدینگی نیاز خواهد داشت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “عرضه اولیه فسبزوار چهارشنبه این هفته قطعی شد(جزئیات+ نقدینگی مورد نیاز)

  1. یکی از میلیونها زیان دیده سهام فروشگاه رفاه گفته:

    سلام چرا سهام فروشگاه های زنجیره رفاه اینقدر بی سرو سامانه ، ما در جوانی مثلا برای پیری مون سرمایه گذاری کردیم تا سودی ببریم سود که نبردیم هیچ فقط مدیران سابق فروشگاه اختلاس کردن و هی میر پشت مدیر بعدی حق ما رو به ناحق و حرام خوردند و بردند !!!، تورو بخدا به اقای اژه بگین ما سهام داران جزء مظلوم واقع شدیم لطفا از حق ما دفاع کنند. واز مدیر بورس هم میخواهیم از فرابورس مارو خارج کنند و وارد بورس کنند تا بتونیم هم بیشتر بخریم و هم بتونیم جا بجا کنیم .چون سهام ما راکد است و هیچ کاری نمیشود کرد.

  2. صادق گفته:

    فکر کنم دوباره نقشه ایی در کا ره و دوباره میخواهند جیب زنی کنند
    سه روزه که بازار ریزش ۱۵درصدی داشته.شدیدا مخالف این عرضه اولیه هستم.

  3. امیر حسین گفته:

    اصلا هیچ مدیریتی در عرضه های اولیه دیده نمیشه یا عمدا سازمان بورس قصد جلوگیری از رشد شاخص را داره. اگر جز این بود، دو عرضه اولیه فجهان و فسبزوار با نیاز به نقدینگی زیاد، پشت سر هم عرضه نمیشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز