عرضه اولیه شرکت زیرمجموعه تایدواتر در بورس

لست سکند

یک مقام مسئول در شرکت تاید واتر در جلسه مجمع عمومی این شرکت از عرضه اولیه یک شرکت نرم افزاری زیرمجموعه این شرکت خبر داد و اظهار کرد: عرضه سهام این شرکت در بورس یا فرابورس انجام خواهد شد.

به گزارش کاماپرس، شرکت تاید واتر که بازدهی بالای 500 درصدی سهام آن به کام سهامداران بوده در مجمع نیز با تصویب تقسیم سود 800 ریالی میان سهامداران بخش زیادی از سود 1322ریالی محقق شده این شرکت در سال مالی قبل را به سهامداران تخصیص داد.

نکته قابل توجه دیگری که در این مجمع عنوان شد تصمیم مدیران شرکت تاید واتر به عرضه اولیه سهام شرکت های زیرمجموعه در بورس یا فرابورس بود که به گفته آنها اقدامات اولیه برای این امر نیز انجام شده است.

عرضه اولیه شرکت رهیاب رایانه گستر در بورس

بنا به اعلام بورس پرس، ایوب باقر تبار عضو هیات مدیره و رئیس مجمع “حتاید” از برنامه واگذاری سهام شرکت زیرمجموعه تایدواتر خبر داد و گفت : اقدامات اولیه برای اصلاح ساختار شرکت رهیاب رایانه گستر و افزایش سرمایه این شرکت طی شده و پذیرش در بورس یا فرابورس از جمله تکالیف مجمع اخیر است که شرکتی قدرتمند در ارائه راهکارهای نرم افزاری به ویژه در حوزه نرم افزارهای مورد استفاده در بنادر بوده و مالکیت و بهره برداری از سرشماره پیامکی ارزشمند 1000 را نیز در اختیار دارد.

راز آسمان پایتخت

باقر تبار افزود: نماد شرکت افتخار سهام نیز اخیرا در بازار پایه توافقی فرابورس درج شده  که به بازده بسیار مناسبی در سال گذشته و سه ماه اول سال رسیده است .

وی همچنین اظهار کرد: ارزیابی و دستیابی به ارزش روز دارایی های تایدواتر در حال انجام است تا بعد از قطعی شدن افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی به ویژه زمین ، تصمیم گیری و طبق مصوبه هیات مدیره اطلاع رسانی شود .

اخبار مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “عرضه اولیه شرکت زیرمجموعه تایدواتر در بورس

  1. اشتراک‌ها: اخبار عرضه اولیه شرکت زیرمجموعه تایدواتر در بورس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز