عرضه اولیه سهام 7 شرکت بزرگ تابعه  وزارت صنعت تا پایان آذرماه

لست سکند

وزیر اقتصاد از عرضه اولیه سهام 7 شرکت بزرگ تابعه وزارت صنعت ، معدن و تجارت طی 4 ماه آینده خبر داد.

به گزارش کاماپرس، برای فعالان بورس که از عرضه اولیه های کوچک مقیاس 5 هزار تومانی و 7 هزار تومانی ! دلزده شده اند هیچ خبری خوشایندتر از خبر یک عرضه اولیه بزرگ نیست.

وزیر اقتصاد امروز با اعلام خبر 7 عرضه اولیه بزرگ تا پایان آذرماه این امید را در طرفداران سرمایه گذاری در بورس زنده کرد که در کنار عرضه های کوچک و شرکت های نه چندان مطرح ، عرضه های بزرگی نیز در صف بورسی شدن قرار دارند.

50 شرکت خصوصی تا پایان سال عرضه اولیه می شوند

فرهاد دژپسند که در حاشیه جلسه هیات دولت سخن می گفت با بیان این که تا پایان سال برای بازار بورس برنامه ریزی مناسبی کرده ایم و تا پایان آذرماه 1399 سهام ۷ شرکت بزرگ تابعه وزارت صمت در بورس عرضه خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی توافق شد تا پایان امسال سهام ۵۰ شرکت خصوصی نیز بورسی شود.

راز آسمان پایتخت

سهام عدالت ارزنده است

وزیر اقتصاد با بیان این که حمایت دولت از بازار سرمایه تداوم دارد تصریح کرد: در خصوص عرضه سهام شناور نیز دولت یک مصوبه طلایی صادر کرده است که هر زمان بازار سرمایه زمینه مناسبی برای عرضه داشته باشد این مصوبه اجرایی خواهد شد.

دژپسند همچنین سهام عدالت را سهامی طلایی و ارزنده برای مشمولان این سهام دانست و  خاطرنشان کرد: سهام شرکت‌های حاضر در سهام عدالت با ارزندگی بسیار بالاست و مردم نباید به سرعت راجع به فروش آن تصمیم بگیرند و توصیه می‌کنم بجز کسانیکه در زندگی دچار اضطرار شده اند، بقیه مردم این سهام را فقط با سهام‌های ارزنده‌تر جایگزین کنند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “عرضه اولیه سهام 7 شرکت بزرگ تابعه  وزارت صنعت تا پایان آذرماه

  1. امید گفته:

    یاد حکایتی از سعدی افتادم که می‌گفت مردی تشنه در بیابان کیسه ای مروارید پیدا میکند وبسیار خوشحال میشود که گمان میبرد گندم برشته است وباز خیلی ناراحت میشود که میبیند مروارید است
    آقای وزیر ارزشمند آن چیزی است که قابل استفاده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز