عرضه اولیه سهام یک شرکت تابعه بانک صادرات به زودی در فرابورس

لست سکند

با پذیرش شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات از شرکت های تابعه بانک صادرات در فرابورس این شرکت به عنوان دویست و بیست و ششمین نماد معاملاتی در بازار اول فرابورس با نماد وسپهر ثبت شد و در صف عرضه اولیه ایستاد.

به گزارش کاماپرس، اوایل مردادماه بود که حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات وعده عرضه اولیه سهام گروه مالی سپهر صادرات در بازار سهام را داده بود. صیدی این را هم گفته بود که شرکت‌های بیشتری از زیرمجموعه های بانک صادرات به صورت مستمر برای واگذاری وارد بورس می‌شود و در هفته‌های آینده عرضه سهام این گروه در بازار صورت می گیرد.

6 میلیارد سهم وسپهر عرضه اولیه می شود

وعده مدیرعامل بانک صادرات با درج نماد وسپهر در بازار اول فرابورس در حال تحقق است و به نظر می رسد به زودی شاهد عرضه اولیه سهام این شرکت خواهیم بود.

بر اساس برخی گزارش های منتشر شده در رسانه ها قرار است ۲۰ درصد از ۳۰ میلیارد سهم وسپهر در فرابورس عرضه شود. به این ترتیب باید در انتظار عرضه ۶ میلیارد سهم وسپهر باشیم که این عرضه را جزو عرضه اولیه های قابل توجه قرار می دهد.

راز آسمان پایتخت

در گروه وسپهر شرکت های دیگری همچون وخارزم، صبا، ونیکی، وصنعت، وساپا، ومهان و سبحان و وغدیر حضور دارند و سهام این شرکت های سرمایه گذاری اغلب مورد توجه سهامدارانی است که در پرتفوی خود سهام شرکت های کم ریسک را به صورت بلند مدت حفظ می کنند.

شایان ذکر است مدیرعامل بانک صادرات در مردادماه گفته بود افزایش سرمایه بانک به صورت جدی در دستور کار است و این اتفاق مهمترین اصلاح ساختار مالی بانک بوده که در سال جاری صورت خواهد گرفت.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز