عرضه اولیه رایتل و 14 شرکت دیگر تابعه شستا در پائیز و زمستان امسال

مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) از عرضه اولیه سهام رایتل و 14 شرکت دیگر از زیرمجموعه های شستا در پائیز و زمستان امسال خبر داد.

به گزارش کاماپرس، با ریزش های چند هفته اخیر بورس اقبال سرمایه گذاران به خرید سهام کاهش یافته و صف های فروش به روند عادی بازار تبدیل شده است اما برخی اقدامات از جمله عرضه اولیه سهام شرکت های بزرگ و پربازده می تواند تا حدودی نقش کاتالیزور را در رونق بخشی به بازار سرمایه ایفا کند.

هلدینگ شستا با در اختیار داشتن تعداد قابل توجهی از شرکت های سودآور از جمله مجموعه هایی است که هم با سهام خود و هم با سهام عرضه های اولیه شرکت های تابعه در بورس نقش آفرینی موثری دارد و بر اساس آخرین اخبار، این شرکت در تدارک عرضه سهام 15 شرکت دیگر از زیرمجموعه های خود در بورس است.

سهام کدام شرکت های شستا عرضه اولیه می شود

بنا به اعلام باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا ، در تشریح فعالیت های آتی این هلدینگ در راستای بورسی کردن و عرضه اولیه سهام شرکت های تابعه گفت: رایتل (هلدینگ خدمات ارتباطی شستا)، شرکت زغال‌پروده طبس، هامون شمال، صنایع عمومی، شیمی‌بافت، چوب خزر کاسپین، محصولات کاغذی لطیف، کارگزاری صباتامین، سیمان آبیک، آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران، نخ‌تایر صبا، افق‌تامین انرژی طوس، پخش دارویی اکسیر و سابیر (شرکت پیمانکاری شستا)، از جمله شرکت‌هایی هستند که در پاییز و زمستان ۱۳۹۹ بورسی خواهند شد.

آریاک سفر

عرضه اولیه ستاره خلیج فارس در راه است

رضوانی‌فر همچنین درباره بورسی شدن ستاره خلیج‌فارس نیز گفت: با همکاری سایر سهام‌داران اقدامات فشرده‌ای در حال انجام است و به زودی اخبار خوبی در این زمینه به صورت مستقل و مبسوط ارائه می‌کنم.

این مقام مسئول شستا به جزییات عرضه‌های اولیه انجام شده از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون نیز اشاره کرد و گفت: هلدینگ سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، صباتامین (هلدینگ مالی شستا)، سیمان تامین (هلدینگ سیمانی شستا)، تامین سرمایه امین و ملارد شیر تاکنون عرضه اولیه شده اند و در عرضه‌های اولیه همه شرکت‌های فوق، رکورد مشارکت مردم توسط این شرکت‌ها به دست آمد.

انتهای پیام

مرتبط با : رایتلشستا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز