عرضه اولیه تامین سرمایه تمدن ؛ اعلام آمادگی برای عرضه

مدیر عامل هلدینگ سرمایه گذاری آتیه اندیشان مس از طی شدن مراحل پذیرش در بورس و  آمادگی این هلدینگ برای عرضه اولیه سهام شرکت تامین سرمایه تمدن خبر داد.

به گزارش کاماپرس، شرکت سرمایه گذاري آتیه اندیشان مس فعالیت هاي چندین شرکت زیرمجموعه را با هدف بهینه سازی منابع و مدیریت یکپارچه فعالیت های مالی و اقتصادی راهبری می کند. فعالیت این مجموعه ها شامل موسسه مالی و اعتباری(در قالب تعاونی اعتباری)،کارگزاری های بازار سهام، انجام خدمات بیمه اي و تامین سرمایه بوده است.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه‌اندیشان با بیان اینکه عملکرد شرکت‌های تابعه هلدینگ آتیه‌اندیشان مس در سه‌ماه نخست امسال مطابق برنامه‌های پیش‌بینی‌شده بوده است، گفت: بخش مهمی از اقدامات شرکت از زمان استقرار مدیریت جدید در حوزه مدیریت شرکت‌های تابعه از قبیل شرکت‌های کارگزاری، بیمه، تامین سرمایه و… صورت‌گرفته است؛ به‌طوری‌که در جهت ایجاد آمیزه کاملی از خدمات مالی، مجموعه شرکت‌های حاضر در صندوق بازنشستگی مس و شرکت ملی مس را در زمینه خدمات مالی و سرمایه‌گذاری پشتیبانی کند.

شرکت سرمایه گذاری نواندیشان بورسی می شود

در این راستا شرکت‌های کارگزاری «ارگ هومن» و «تامین سرمایه تمدن».جایگاه بسیار مناسبی در این زمینه کسب کرده‌اند که می‌تواند هم به لحاظ سودآوری و هم از نظر رقابتی و سهم بازار جایگاه مناسبی برای مجموعه فراهم کند. عبدالله شیرمحمد‌پور افزود: در این زمینه مجامع شرکت‌های تابعه به‌طور کامل برگزارشده و نتایج حاصل‌شده در مجامع نیز حاکی از رشد قابل‌توجه عملکرد این شرکت‌ها نسبت به سال گذشته بوده است.
این در حالی است که بر اساس مجامع برگزارشده شرکت‌های کارگزاری بیمه دامون و سرمایه‌گذاری نواندیشان با خروج از زیان، سود قابل‌توجهی برای مجموعه ایجاد کرده‌اند. در این راستا شرکت سرمایه‌گذاری نواندیشان به‌عنوان ‌نهاد مالی در حال طی کردن مراحل برای ایجاد آمادگی جهت پذیرش در بورس است که امید است در سال‌جاری در بازار سرمایه عرضه شود.

آریاک سفر

تامین سرمایه تمدن؛ عرضه اولیه نسبتا بزرگ

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری آتیه‌اندیشان مس با اشاره به اقدامات این هلدینگ برای عرضه اولیه سهام شرکت های تابعه در بورس گفت: شرکت تامین سرمایه تمدن از زیرمجموعه های ما در سه‌ماه اول در بورس پذیرش‌شده و آماده عرضه اولیه سهام در بازار سرمایه است.

اخبار مهم بورس را بخوانید:

به گزارش دنیای اقتصاد، وی با بیان اینکه منابع موجود در شرکت هلدینگ آتیه‌اندیشان مس متعلق به کارکنان و بازنشستگان مس است و به‌عنوان پشتوانه دوران بازنشستگی این افراد در این شرکت متمرکزشده، گفت: این منابع با ملاحظه دو فرض اساسی مورد مدیریت واقع‌شده است. اول اینکه سرمایه‌گذاری‌ها به نحوی باشند که دارای نقد شوندگی بسیار بالایی باشند و سود تقسیمی مناسبی برای شرکت ایجاد کنند که این امر در دوران پرداخت مستمری بازنشستگان بسیار بااهمیت خواهد بود؛ بنابراین سرمایه‌گذاری‌های شرکت در سهام شرکت‌هایی که در عین دارا بودن بازده سرمایه‌ای مناسب دارای نقد شوندگی مناسبی هستند و سهام شرکت‌هایی که سود نقدی مناسبی در مجامع تقسیم می‌کنند موردتوجه جدی‌تر است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز