عجیب ترین مقاصد گردشگری ایرانیان در نوروز 1401

لست سکند

تعطیلات عید نوروز فرصت مناسبی برای مسافرت با خانواده‌ها یا دوستان است. اما بعضی دوست دارند تجربه سفر به مناطق متفاوت‌تری را داشته باشند. مثلا سفر به مناطق ناشناخته خارج از کشور را هم تجربه کنند و تجربه خود را بالاتر ببرند. برخی افراد هم به دنبال سفر لاکچری و گران قیمت هستند و دوست دارند در این تعطیلات عید با صرف مبلغ هنگفت به مناطق لوکس سفر کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تفریح و گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سفر به مناطق گران قیمت، ناشناخته و حتی کشورهای کوچک با شرایط متنوع بر اساس شخصیت هر فرد و توانمندی مالی وی کاملا طبیعی است و حتی بعضی از آژانس‌های مسافرتی در این زمینه‌ها هم به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهند. اگر شخصی علاقمند به تجربه متفاوت در زمینه سفر باشد، می‌تواند با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی معتبر در این خصوص خدمات دریافت کند. به همین منظور در این گزارش برخی از تورها سفرهای خاص و ویژه که از مقاصد گردشگری نوروز امسال هستند به خوانندگان معرفی خواهند شد؛

در سواحل زیبای ریودوژانیرو با تور برزیل

بزریل یکی از کشورهایی پرماجرا و غنی از تنوع فرهنگی و آداب و رسوم است. شهر پرجمعیت سائوپائولو با خیابان‌های دیدنی، طبیعیت زیبا و آبشارهای دیدنی ایگوسو و سد ایتاپیو این شهر و خلیج گوانابارا این سفر را برای طرفدارانش خاص‌تر می‌کند. بازدید از شهر ریودوژانیرو و سواحل زیبای آن هم برای افراد ماجراجو بسیار جالب خواهد بود. به عنوان مثال کوه کورکووادو یکی از جاذبه‌های دیدنی ریودوژانیرو است که در این کوه مجسمه مسیح منجی هم قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

امکان سفر به این کشور جالب با تور ایوار وجود دارد. این سفر در 11 روز برگزار می‌شود و گردشگران با پرداخت 50 میلیون تومان امکان اقامت در هتل‌های پنج ستاره شهرهای محل اقامت را خواهند داشت. افرادی که قصد سفر به بزریل را دارند باید مدارک مورد نیاز مانند: پاسپورت با حداقل اعتبار شش ماهه و کارت واکسن مورد پذیرش این کشور را داشته باشند.

تور آفریقا برای عاشقان طبیعت

آفریقا جاذبه‌های دیدنی مختلف دارند و تورهای برای بازدید از این منطقه برگزار می‌شود. گشت کشتی برای بازدید از جزیره فوک‌های دریایی، دیدن پنگوئن‌های مخصوص آفریقایی، رفتن به کیپ تاون و آشنایی با اقوام این منطقه، پارک شیرهای سفید آفریقایی و بازدید از مناطق متنوع ژوهانسبورگ از جمله جاذبه‌های سفر به آفریقا محسوب می‌شود.

آرند تور برای نوروز 1401 تور آفریقایی را برگزار کرده که برای رزرو بسته هشت روزه آن حداقل باید 41 میلیون تومان هزینه کرد. افراد با هزینه مذکور در هتل‌های چهار ستاره اقامت خواهند داشت.

تجربه زندگی لوکس با تور مالدیو

یکی از کشورهایی که هتل های لاکچری و فوق لاکچری را در خود جای داده کشور مالدیو است که طبیعت آرامی دارد. از جمله تورهای لاکچری که می‌توان سفر خوبی را در آن تجربه کرد، تور مالدیو است. خدمات هتل‌های 5 ستاره مالدیو به صورت یوآل ارائه می‌شود. از جمله برتری سفر به مالدیو نسبت به دیگر تورها این است که هتل‌های آن اکثرا ساحلی و جنگلی هستند. اتاق‌های هتل های مالدیو عمدتا استخر اختصاصی دارند و گزینه مناسبی برای مسافرانی است که در طول سفر آرامش می‌خواهند. در تور لاکچری مالدیو ترنسفر فرودگاهی به وسیله جت هواپیمایی به هتل صورت می‌گیرد.

از جمله تورهای بسیار گران قیمت سفر به مالدیو تور هتل 5 ستاره دهیگالی است. از ویژگی‌های این هتل دسترسی اتاق‌ها به ساحل اختصاصی بوده و برای پنج شب اقامت در این هتل باید بین 150 تا 200 میلیون تومان هزینه پرداخت کرد. بیسان گشت مجری برگزاری این تور است.

از تزریق واکسن تا گردش با هلیکوپتر در تور آفریقای جنوبی و برزیل

آفریقا با طبیعت بی‌نظیر و انواع حیوانات یک مقصد گردشگری مناسب است. منطقه کیپ تاون، سان سیتی، پارک جنگلی آفریقا و ژوهانسبورگ از جمله مکان‌هایی هستند که انواع جاذبه‌ها را گرد هم آورده و می‌توان از طبیعت بکر این مناطق لذت برد.

کشور برزیل هم با داشتن انواع آبشارها، سدهای مهندسی شده بزرگ و آثار تاریخی از مناطق گردشگری جالب جهان محسوب می‌شود. شهرهای سائوپائولو، فوز دو ایگواسو، ریودوژانیرو و کمپوس دو جوردا انواع جاذبه‌های طبیعی و انسانی برزیل را در خود جای داده‌اند.

نوروز امسال طاها گشت تورهایی را به هر دو کشور برگزار کرده است. حداقل مبلغ تور آفریقا برای اقامت 10 روزه تقریبا 98 میلیون تومان بوده و در این تور به مسافران به صورت رایگان واکسن فایزر یا جانسون ترزیق می‌شود. در این تور یک گردش با هلیکوپتر هم برای مسافران تدارک دیده شده تا طبیعت آفریقا را بهتر مشاهده کنند.

اما هزینه تور برزیل این آژانس، جدای از هزینه پرواز، برای اقامت 11 روزه تقریبا 81 میلیون تومان است. در این تور انواع خدمات از جمله بیمه مسافرتی مسافران با پوشش کرونا هم ارائه می‌شود.

تجربه گردشگری در جزیره موز قطر

جزیره بِنانا یا همان جزیرة الموز، جزیره کوچکی در قطر است که از جزایر مالدیو الگو برداری و در سواحل پایتخت شهر دوحه واقع شده است.

این جزیره ی شگفت انگیز و طبیعی در سواحل خلیج فارس قرار دارد. ساخت این جزیره زیبا سال 2015 تکمیل شد و همواره مقصد مسافرانی قرار گرفته که به آرامش در چنین سواحلی احتیاج دارند. این جزیره دارای پوشش گیاهی متنوعی مانند درختان نخل، باغ ها و امکانات مجلل برای گردشگران است. این جزیره حال و هوای دهه 70 میلادی را دارد. چون در این منطقه چادرهای رنگی برای اقامت اجاره داده می‌شود، مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه معقول، یک چادر اجاره کرده و خاطره جالبی را از سکونت در این جزیره به ثبت برسانند.

از تفریح های جزیره بنانا در قطر که هورامان گشت نیز یکی از مجریان این تور است، می‌توان به موج‌ سواری، غواصی، گلف، سینما و تعداد زیادی از ورزش‌های آبی موتوری در تنها مرکز سلامتی خاورمیانه در منطقه تفریحی جزیره‌ای در باغ‌های گیاه ‌شناسی، اشاره کرد. افرادی که قصد دارند با تور به دبی سفر کنند باید دست کم 25 میلیون تومان هزینه بپردازند. البته قیمت تورها با توجه به نوسانات ارزی و زمان مسافرت و همچنین امکانات تور متفاوت خواهد بود.

تجربه سفر دو روزه به کیش با 12 میلیون تومان

شاید تصور کنید تنها سفرهای خارجی هستند که قیمت‌های بالایی دارند اما برخی از آژانس‌های گردشگری تورهایی داخلی و لوکس را برای علاقمندان ارائه می‌دهند که یکی از آنها سفر به کیش و اقامت در هتل لاکچری ترنج است. این تور که از شهرهایی مثل مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز و … توسط آژانس گردشگری تورگردان انجام می‌شود، برای مسافرانی است که مایل به تجربه تفریحات خاص و لوکس هستند. این تورها از دو شب تا هفت شب قابل رزرو است و شامل ترانسفر استقبال، صبحانه، نهار و آفرهای گردشگری برای تمامی تفریحات کیش از جمله تفریحات آبی، کشتی ها، رستوران‌های موزیکال، کنسرت‌ها و …. شامل می‌شود. شروع نرخ تور از 12 میلیون تومان ویژه اتاق‌های هتل ترنج است.

مرتبط با : آرندتورایواربیسان گشتتورگردانطاهاگشتهورامان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز