عبور هواپیمای مسافربری از دل طوفان سهمگین (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

هواپیمای مسافربری ایرباس A330 ایرلاین کاتای پاسیفیک به محصو ورود به محدوده شهر سیدنی در استرالیا با طوفان شدید رو به رو شد. این موضوع فرود را برای این هواپیمای مسافربری دشوار کرد، اما خلبان توانست با توجه به مهارت و تجربه هواپیما را سالم بر زمین بنشاند. در این ویدیو لحظه ورود و فرود این هواپیما را تماشا می کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ حوادث روز دنیا، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایرباس A330 یک جت مسافربری پهن پیکر است که با دو موتور قدرتمند و ظرفیت 250 تا 300 سرنشین، مسافران خطوط هوایی را جا به جا می کند. در این میان، هواپیمایی کاتای پاسیفیک یکی از ایرلاین های معتبر جهان است که از این هواپیما برای خطوط هوایی خود استفاده می کند. علاوه بر این ایرلاین، شرکت های هواپیمایی نظیر ایران ایر، ترکیش ایرلاینز و هواپیمایی شرق کیش نیز از این هواپیما بهره می برند.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “عبور هواپیمای مسافربری از دل طوفان سهمگین (ویدیو)

  1. علی رضا صادق زاده گفته:

    دوسال پیش برادر من از فرودگاه تبریز به استانبول ترکیه از هواپیمایی ترکیش ایر بلیط خریده بود روزی که او پرواز داشت هوا کاملا برفی و مه شدید بود هواپیمایی که از ترکیه پرواز کرده بود به علت بدی هوا سه بار سعی در نشستن در فرودگاه تبریز کرد اما نتوانست و به طرف ارمنستان تغییر مسیر داد و در ارمنستان نشت اما در همان ساعات سه هواپیمای پروازی ایران ایر و ایران ایتور و اتا که هرسه از استانبول به تبریز پرواز کرده بودند به راحتی درهمان شرایط اب هوایی بد جوی در فرودگاه تبریز به زمین نشستند و بعد ان هم چند پرواز دیگر از دیگر ایرلاینهای داخلی به همان راحتی بهترین خلبانها با وجود ناوگانهای فرسوده هواپیماهای ایران خلبانهای ایران هستنداما همان پرواز ترکش ایر با تخیر ۱۲ ساعته با صاف شدن هوا صبح در فرودگاه تبریز به زمین نشست این هم یک خاطره از افتخارت خلبانهای ایران لطفا ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز