طراحی عجیب خودروی مفهومی بی ام و/ انتقادات تند کارشناسان

پیش‌تر رونمایی از خودروی مفهومی جدید بی‌ام‌و به نام «آی ویژن دی» (i Vision Dee) بسیار مورد توجه قرار گرفت؛ اما حالا برخی از کارشناسان خودرو به انتقاد از‌ آن برخاسته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، خودروی مفهومی آی ویژن دی بیشتر شبیه به یک «بی‌ام‌و جینا» (BMW Gina) است، اما با بهره‌مندی از ویژگی‌هایی که بیشتر در کارتون‌ها و فیلم‌های تخیلی دیده می‌شود یکی از عجیب‌ترین خودروهای مفهومی تاریخ به شمار می‌رود. خودروهای مفهومی با هدف آزمایش، ارائه مفاهیم خاص، نمایش توانایی‌های مهندسی شرکت‌های خودروسازی و یا نگاهی اجمالی به خودروهای آینده ساخته می‌شوند.

منتقدان می‌گویند ایده‌های جدید همیشه با استقبال مواجه می‌شوند، اما هر ایده جدیدی، لزوما ایده خوبی نیست. این خودرو قادر است با لمس تنها چند دکمه، بدنه، چراغ‌های جلو و حتی کاپوت را باز و بسته کرده و رنگ آن‌ها را تغییر دهد. به علاوه تجهیزات مجازی پیشرفته آن بی‌شک تحسین برانگیز بوده و به کمک راننده خواهد آمد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

در ساختار بدنه این خودرو از مواد پارچه‌ای استفاده شده که انعطاف زیادی به آن می‌بخشد، با این همه کارشناسان و علاقمندان خودرو معتقدند طراحی می‌توانست بهتر باشد، چرا که تصادف با این خودرو قطعا وحشتناک خواهد بود. پیش از این آدریان ون هویدونک، مدیر طراحی بی‌ام‌و، آی ویژن دی را «همدم نهایی فرد در دنیای واقعی و مجازی» نامیده بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “طراحی عجیب خودروی مفهومی بی ام و/ انتقادات تند کارشناسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز