طارمی نقره داغ شد / 2 هزار دلار جریمه

مهدی طارمی به دلیل دریافت دو کارت زرد در دیدار با سوریه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شد.

به گزارش کاماپرس، تیم ملی ایران امروز شنبه 14 بهمن باید در غیاب مهدی طارمی یکی از بهترین بازیکنان تیم، به مصاف تیم ملی فوتبال ژاپن برود. این در حالیست که طارمی در دیدار قبلی برابر سوریه دو کارت زرد گرفت و با جریمه از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است، طارمی علاوه بر محرومیت یک جلسه‌ای مطابق با ماده ۳.۱.۱ بخشنامه شماره ۲۵ جام ملت‌های آسیا، باید جریمه ۲ هزار دلاری را ظرف ۳۰ روز به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند. همچنین تکرار این بی‌انضباطی با جریمه مالی بیش‌تری روبرو می‌شود.

راز آسمان پایتخت

به نقل از ایسنا، در بازی روز گذشته کره‌جنوبی و استرالیا نیز کیم مین جائه مدافع کره که در بایرن مونیخ بازی می‌کند به دلیل دریافت دو کارت زرد، دیدار با اردن در نیمه نهایی را از دست داد. هری سوتار و آیدن اونیل نیز محروم شدند. قبل از آن نیز سالم العجالین و علی علوان دو بازیکن کلیدی اردن ر دیدار با تاجیکستان دو اخطاره شدند و دیدار با کره جنوبی در نیمه نهایی را از دست دادند.

بر اساس این گزارش امروز (شنبه 14 بهمن) دو دیدار در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود که طی آن ساعت ۱۵:۰۰ ایران و ژاپن در ورزشگاه اجوکیشن سیتی و  ساعت ۱۹:۰۰ دو تیم قطر و ازبکستان در ورزشگاه البیت به دیدار هم می‌روند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز