صحنه های عجیب تصادف در جاده های روسیه که دوربین ها ثبت کرده اند (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

همان طور که از قدیم گفته اند: هر راننده ای در هر لحظه ممکن است هر اشتباهی بکند. اگر این گفته را همیشه به یاد داشته باشید به راننده ای محتاط تر تبدیل خواهید شد و هنگام عبور از جاده و تقاطع های داخل شهر بیشتر مراقب خواهید بود. ویدیویی که در ادامه می بینید صحنه هایی از جاده ها و خیابان های روسیه را به نمایش می گذارد که رانندگان بی احتیاط و حواس پرت باعث به وجود آمدن برخوردهایی عجیب شده اند و دیدن شان شاید بتواند درس عبرتی برای رانندگان بی احتیاط باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بیشترین رفتارهای پرخطری که باعث بروز تصادف در جاده ها می شوند عبارتند از: سپر به سپر با خودرو جلویی رانندگی کردن، نداشتن دید کافی از محیط اطراف، ترمز زدن ناگهانی، تغییر مسیر ناگهانی، جلب شدن توجه راننده به موضوعی در داخل خودرو به طور مثال استفاده از تلفن همراه و یا جلب شدن توجه راننده به موضوعی در خارج خودرو، برای مثال، صحنه یا منظره ای که راننده به آن خیره بشود.

از دیگر رفتارهای پرخطر که منجر به بروز تصادف می شوند می توان به کورس گذاشتن با خودروهای دیگر، رانندگی تهاجمی، بی توجهی به چراغ های راهنما و علایم جاده، سبقت غیر مجاز و رانندگی تحت تاثیر الکل یا مواد مخدر اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز