شیک ترین ست چرمی مردانه در نوین چرم + قیمت

شیک ترین ست چرمی مردانه در نوین چرم کاماپرس

ست‌ چرمی از آن دسته لباس‌هایی است که همیشه طرفداران مخصوص به‌خود را در هر دوره‌ و رده سنی‌ داشته است. اما انتخاب مدل‌هایی از چرم که بتوانند به آیتم‌های ماندگار کمد لباس تبدیل و با بیشتر لباس‌ها ست شوند، از مواردی است که باید با دقت بیشتری به آن بپردازیم.

کاماپرس در این گزارش یک ست چرمی مردانه را از بین تولیدات برند نوین چرم با آیتم‌های مختلف معرفی می‌کند.

کت مردانه اورهان MNT5686

کت مردانه اورهان، یکی از تولیدات نوین چرم برای آقایان است که از چرم طبیعی گوسفند با یک لایه آستر ساتنی تشکیل شده است.

لطافت و تراکم الیاف کمتر چرم گوسفند در مقایسه با چرم گاوی باعث شده تا این محصول درکنار دوام و ماندگاری بالا، یک کت چرم سبک و راحت برای استفاده روزمره باشد. کت چرم اورهان در رنگ قهوه‌ای و تا سایز ایکس لارج، با قیمت روز 14 میلیون و 998 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

کت مردانه اورهان MNT5686 کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

کیف اداری رومئو Kb- BE5076

رومئو یک کیف شیک و کلاسیک برای استفاده روزمره و موقعیت‌های رسمی و اداری است که متریال اصلی آن را چرم طبیعی گاو تشکیل می‌دهد.

طراحی باکیفیت این کیف باعث شده تا رومئو یک هدیه ارزشمند و کاربردی برای خانم‌ها و آقایانی باشد که استایل‌های اداری شیک و منحصر به‌فردی دارند.

کیف اداری رومئو Kb- BE5076 در ابعاد (8*31*40) سانتی‌متری همراه با بند قابل تنظیم و جای مجزا برای تبلت و لپ‌تاپ، با قیمت 10 میلیون و 498 هزار تومان عرضه می‌شود.

کیف اداری رومئو Kb- BE5076 کاماپرس

نیم بوت مردانه ویستا دوزیپ Fr- MS1991

اگر به‌دنبال یک نیم بوت مردانه با رنگ و بوی فیلم‌های کلاسیک هالیوود هستید، نیم بوت ویستا از گزینه‌هایی است که باید به آن فکر کنید.

ویستا در سایزبندی 40 تا 43 و 4 رنگ قهوه‌ای، مشکی، عسلی و سورمه‌ای، از چرم گاوی تهیه شده و یک نیم بوت بادوام و اصیل مخصوص آقایان است.

ویستا دو زیپ Fr- MS1991 با داشتن زیره ترمو، یک عایق نیرومند در برابر سرما است و با قابلیت کشسانی و اصطحکاک بالا، مانع از لغزش و سرخوردن در سطوح یخی و برفی می‌شود. این نیم بوت درحال حاضر با قیمت 4 میلیون و 498 هزار تومان در نوین چرم قابل سفارش است.

نیم بوت مردانه ویستا دوزیپ Fr- MS1991 کاماپرس

کمربند مردانه 0744 BT0744

یکی از آیتم‌های پرکاربرد برای انواع استایل‌های کژوال و رسمی کمربندها هستند که با طراحی‌های متفاوت می‌توانند تغییر زیادی در ظاهر پوشش روزمره و رسمی ایجاد کنند.

کمربند 0744 BT0744 با چاپ سافتی و عرض کمر 3.5 سانتی‌متر را می‌توانید با قیمت روز 1 میلیون و 798 هزار تومان از نوین چرم تهیه کنید.

کمربند مردانه 0744 BT0744 کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : نوین چرم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز