شیائومی 12 اس اولترا بخریم یا هواوی میت 50 پرو؟ (ویدیو)

لست سکند

در دنیای امروز که فناوری های جدید به سرعت از راه می رسند، بازار گوشی های هوشمند بسیار داغ است و رقابتی تنگاتنگ بین شرکت های سازنده صورت گرفته است. به این ترتیب، اگر شرکت ها بخواهد خودشان را در بازار جا بیندازند و مشتری ها را جذب کنید، نیاز دارند پیوسته محصولات شان را به روز کرده و سخت افزارها و نرم افزارهای پیشرفته تری در آن ها به کار بگیرند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه دو گوشی شیائومی 12 اس اولترا و هواوی میت 50 پرو می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی شیائومی به تازگی از یک گوشی پرچمدار با دوربینی بسیار پیشرفته رونمایی کرده است که شیائومی 12 اس اولترا نام دارد. به کارگیری یک سنسور بزرگ 1 اینچی باعث شده است این گوشی بهترین گوشی هوشمند از لحاظ دوربین و عکسبرداری باشد.

شیائومی 12 اس اولترا به راستی گوشی پیشرفته ای است و از پردازنده کوالکوم اسنپداراگون +8 نسل اول، و نمایشگر 6.73 اینچی LTOP بهره می برد. دوربین بسیار پیشرفته این گوشی که با مشارکت شرکت Leica توسعه داده شده است، یک سنسور 50 مگاپیکسلی و 1 اینچی را به کار گرفته است. امروزه کمتر گوشی در بازار پیدا می شود که چنین دوربین بزرگی داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

شیائومی 12 اس اولترا با سه حافظه متفاوت عرضه می شود. مدل پایه این گوشی دارای 8 گیگابایت RAM و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. مقدار حافظه در بالاترین مدل به 12 گیگابایت RAM و 512 گیگابایت حافظه داخلی می رسد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببنید:

انتهای پیام

مرتبط با : رایانه همراهشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز