شوک به بازار خودرو؛ کاهش عجیب قیمت خودروهای چینی

لست سکند

قیمت خودروهای چینی در بازار ایران طی نیمه اول تیرماه با افت شدیدی روبرو شد.قیمت خودروهای چینی در بازار ایران طی نیمه اول تیرماه با افت شدیدی روبرو شد.

به گزارش کاماپرس، مرور قیمت خودروهای چینی در سایت‌های خرید و فروش نشان‌دهنده شیب نزولی است. پرفروش‌ترین شاسی‌بلند چینی، یعنی فونیکس اف‌ایکس که توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود 50 میلیون تومان در یک روز افت کرده است. این خودرو در نمایندگی‌ها یک میلیارد و 740 میلیون تومان و در بازار آزاد با قیمت 2 میلیارد تومان معامله می‌شود.

دیگر شاسی‌بلند چینی که به نسبت قیمت ارزان‌تری دارد، در این مدت 20 میلیون تومان افت کرده است. چری تیگو 7 آی‌ای در نمایندگی‌ها یک میلیارد و 437 میلیون تومان و در بازار آزاد یک میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

فیدلیتی پرایم پنج نفره مدل 1401 که در حال حاضر یک میلیارد و 680 میلیون تومان قیمت دارد، در این مدت 70 میلیون تومان ریزش قیمت را تجربه کرده است. دیگنیتی پرستیژ مدل 1401 که با قیمت 2 میلیارد و 60 میلیون تومان معامله می‌شود، نیز از افت قیمت در امان نماند و در تابستان داغ تهران، 40 میلیون تومان ارزان شد.

ارزان‌ترین شاسی بلند چینی موجود در بازار ام وی ام ایکس 22 دنده‌ای اسپرت لاکچری است که در نمایندگی‌های مدیران خودرو با قیمت 635 میلیون و 500 هزار تومان عرضه می‌شود. نسخه اتوماتیک همین خودرو که البته مدل 1401 است با قیمت 880 میلیون تومان معامله می‌شود.

مرتبط با : گروه بهمنمدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “شوک به بازار خودرو؛ کاهش عجیب قیمت خودروهای چینی

  1. Emadmohamadi گفته:

    الان بهترین زمان برای خرید خودرو با توجه به اینکه احتمال بالا رفتن مجدد قیمت ها زیاده

  2. معصومه اخلاقی گفته:

    چقدر بهتر که قیمت این ماشین های چینی امد پایین یه سری ها الکی با این ماشینا مغرور شده بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز