شهر جدید عمان برای شهروندان کم درآمد

لست سکند
پادشاه عمان، هیثم بن طارق، در روز چهارشنبه در مراسمی در کاخ العالم، از ساخت یک شهر جدید در استان مسقط خبر داد. این شهر با مساحت ۱۴.۸ میلیون متر مربع فضایی برای ساخت بیش از ۲۰ هزار خانه، مدرسه، دانشگاه، بیمارستان و… فراهم خواهد کرد و قرار است بیش از ۱۰۰ هزار جمعیت را در خود جای دهد.
به گزارش کاماپرس، ساخت و ساز این شهر از اوایل سال آینده آغاز می‌شود و تکمیل آن احتمالا تا سه سال طول خواهد کشید. یکی از مقامات ناشناس هدف از این پروژه را کمک به عمانی‌های کم درآمد عنوان کرد و اولویت آن با زوج‌هایی خواهد بود که در پرداخت اجاره خانه به مشکل خورده‌اند.
بیشتر بخوانید:
در اولویت‌های بعدی یتیمان، بیوه‌ها، مطلقه‌ها، زنان مجرد، خانواده‌های زندانیان، معلولان و شهروندان سالخورده قرار خواهند گرفت.
با استقبال خوب مردم عمان انتظار می‌رود این طرح جان تازه‌ای به اقتصاد عمان ببخشد و با ایجاد موقعیت‌های شغلی جدید یک راه عالی برای ادامه توسعه و گسترش مسقط خواهد بود.
انتهای پیام
راز آسمان پایتخت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “شهر جدید عمان برای شهروندان کم درآمد

  1. شریف گفته:

    قبل از هم کشورها ایران شروع ب ساخت
    مسکن مهر کرد .اما مافیا سود جو نگذاشتند این پروژه بسیار خوب.
    ب سرانجام. برسد ر

  2. جواد گفته:

    ما می توانیم اراده کنیم و شهرک های جدید بسازیم.
    بشرطی که دولت مصالح ساختمانی را با قیمت مناسب ارزان در اختیار کسانی که وزارت مسکن و شهرسازی به آنها زمین خواهد داد در اختیارشان بگذارد، درست مثل اول انقلاب، من یادم میاد که تیر آهن متناسب با زیر بنا و سیمان در اختیار کسانی که زمینی را داشتند می‌ساختند قرار می دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز