شش ویژگی گوشی جدید سامسونگ که قبل از خرید باید بدانید

لست سکند

سامسونگ به تازگی از نسل جدید تلفن‌های همراه خود رونمایی کرد؛ این نسل که S22 نام دارد در سه مدل اس 22 اولترا، پلاس و معمولی عرضه می‌شود که مدل اولترا قدرتمندترین پرچمدار سامسونگ است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گلکسی S22 اولترا با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد احتمالا توجه کاربران زیادی را جلب خواهد کرد. با این حال بسیاری از کاربران برای خرید این گوشی در مقایسه با گوشی‌های دیگر با تردید روبرو می‌شوند، از این رو در ادامه به نکاتی می‌پردازیم که دانستنشان پیش از خرید این گوشی جدید ضروری است؛

در همین زمینه بخوانید:

1. به نظر می‌رسد این مدل جایگزین مدل نوت سامسونگ شده است، همانطور که طراحی آن هم توسعه یافته مدل‌های نوت است.

راز آسمان پایتخت

2. برای اولین بار، یک گوشی سری گلکسی S با جایگاه مختص قلم S Pen به دست کاربران می‌رسد؛ سال گذشته S21 اولترا با قابلیت پشتیبانی از این قلم معرفی شد ولی از آنجایی که هیچ جایگاهی برای آن در بدنه وجود نداشت، کاربران چندان به آن علاقه‌ای نشان ندادند. اما حالا با خرید این گوشی می‌توانند از قلم S Pen برای کارهای مختلف استفاده کنند. سامسونگ اعلام کرده که سرعت این قلم نسبت به نسل قبلی ۷۰ درصد بیشتر شده است!

3. اس ۲۲ اولترا دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه بسیار باز دارد و از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی واید و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌ با بزرگ‌نمایی سه ‌برابری و دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله‌ با بزرگ‌نمایی ۱۰‌برابری استفاده می‌کند. برای دوربین سلفی از یک سنسور ۴۰ مگاپیکسلی در این محصول بهره گرفته شده است.

4. شرکت سامسونگ از هوش مصنوعی در عکاسی استفاده کرده است، به‌عنوان مثال در زمینه عکاسی در شب. با لرزشگیر و فوکوس و با استفاده از هوش مصنوعی کارایی دوربین ارتقا پیدا می‌کند.

5. قوی‌ترین پردازنده استفاده شده دراین تلفن همراه ساخت شرکت کوالکام است. این پردازنده نسل هشت سری یک اسنپدراگون نامیده می‌شود. اما در آخرین بررسی‌های فنی مشخص شده است که این پردازنده از پردازنده A15 ساخت شرکت اپل که در آیفون ۱۳ استفاده می‌شود‌، ضعیف‌تر و پرمصرف‌تر است و سامسونگ همچنان از اپل عقب است.

6. کاربران S22 اولترا می‌توانند گوشی خود را با بهره‌گیری از سرعت ۴۵ وات شارژ کنند. با بهره‌گیری از این سرعت، شارژ باتری S22 اولترا از ۰ تا ۵۰ درصد حدود فقط ۲۰ دقیقه طول می‌کشد که ۱۰ دقیقه سریع‌تر از زمان موردنیاز برای شارژ ۵۰ درصدی S21 اولترا است. البته امسال هم پرچم‌داران سامسونگ بدون شارژر به دست کاربران می‌رسند و کاربران برای استفاده از این سرعت باید شارژر مخصوص خریداری کنند.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز