جدیدترین گوشی نوکیا با 3 دوربین رونمایی شد

شرکت اچ ام دی با قراردادن گوشی هوشمند نوکیا جی 11 در وب‌سایت خود از این گوشی هوشمند رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوري، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نوکیا جی 11 از پردازنده‌ی پایین‌رده‌ی Unisoc T606 تپنده بهره می‌برد که فقط ۳ گیگابایت حافظه‌ رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ درونی آن را همراهی می‌کنند. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه‌، ظرفیت آن را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهند.

در همین زمینه بخوانید:

این گوشی هوشمند جدید شرکت HMD از یک سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که لنز اصلی آن 13 مگاپیکسل است و دو لنز 2 مگاپیکسلی عمق و ماکرو هم دارد. دوربین سلفی این گوشی هم با دقت ۸ مگاپیکسل درون حفره‌ی نمایشگر تعبیه شده است. نمایشگر گوشی جدید نوکیا، 6.5 اینچ ال سی دی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز است.

آریاک سفر

اما قابلیت کلیدی این گوشی نوکیا، باتری 5050 میلی‌آمپر ساعتی آن است که با شارژ سریع ۱۸ واتی شارژ می‌شود و به ادعای شرمت عمر باتری سه روزه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

نوکیا جی 11 با قیمت ۱۵۹ یورو در بازار‌های اروپا به فروش می‌رسد و در دو رنگ آبی یخی و خاکستری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. باید اشاره کنیم که این گوشی شرکت HMD به عنوان جانشین گوشی نوکیا G10 که فروردین ماه امسال معرفی شد، راهی بازار گوشی‌های هوشمند می‌شود، بر همین اساس انتظار می‌رفت که نوکیا جی 11 با سیستم عامل اندروید ۱۲ روانه بازار شود که چنین نشد و همانند نسل قبلی خود اندروید ۱۱ را به صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند. البته شرکت اچ‌ام‌دی اعلام کرده است این گوشی هوشمند دو سال به‌روزرسانی بزرگ سیستم عامل و سه سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. اما با این حال این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۱ روانه‌ی بازار خواهد شد و این یعنی تنها اندروید ۱۲ و ۱۳ را دریافت خواهد کرد.

مرتبط با : نوکیا
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز