شستا در کنار 4 «شین» دیگر بورس را منفی کردند

لست سکند

بورس امروز نیز با افت شاخص مواجه شد و این درحالی بود که در معاملات امروز بازار سهام نماد شستا در کنار چهار «شین» دیگر یعنی نمادهای پالایشی  شپنا، شبندر، شتران و شبریز با افت حدود 5 درصدی جزو نمادهای پرضرر و زیان امروز بودند.

به گزارش کاماپرس، سهام شستا مدتی است که بازگشایی شده و طی این مدت حال و روز خوبی برای سهامداران خود رقم نزده است. امروز نیز شستا بیش از 4 درصد منفی خورد. در کنار شستا چهار شین معروف دیگر بورس هم وضعیت نامطلوبی داشتند به گونه ای که به نوشته سایت فرارو، تلاش‌ها برای جمع آوری صف فروش نمادهای پالایشی تا پایان ساعت کاری بورس بی‌نتیجه ماند. شپنا، شبندر، شتران و شبریز همگی پنج درصد ارزش سهام خود را از دست دادند.

بنا به اعلام فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۲۶ آذرماه با کاهش ۱۴ هزار و ۸۷۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۴۵۴ واحد رسید. در ابتدای معاملات شاخص کل حدود ۲۷ هزار واحد ریزش داشت و بعد از رسیدن به مرز ۱.۴ میلیون واحد روند صعودی در پیش گرفت تا نقشه بازار با رنگ سبز به استقبال تعطیلات آخر هفته برود.

در این روز شاخص کل ۱.۰۴ درصد و شاخص هم‌وزن ۱.۰۵ درصد کاهش داشتند و نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک و بزرگ امروز مشابه یکدیگر رفتار کردند. نماد‌های شستا، شپنا، فارس، تاپیکو و شتران بیشترین تاثیر را بر کاهش شاخص کل و نماد‌های فملی و کگل بیشترین تاثیر را در بازگشت روند صعودی داشتند.

شایان ذکر است؛ گروه محصولات غذایی، بیمه‌ها، نهادهای مالی، لیزینگ‌ها، استخراج کانه‌های فلزی، دارویی‌ها، و رایانه از جمله گروه‌های سبز بازار امروز بودند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مهم بورس را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بورس ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز