شستا به ابهامات پرونده ویلموتس اضافه شد!

لست سکند

با اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره ابهامات حقوقی، مالی و فنی حضور ویلموتس در تیم ملی، دوباره پای شستا به این پرونده پرابهام باز شد.

به گزارش کاما پرس، دی ماه سال گذشته بود که شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) نسبت به انتقادهای وارد شده درباره پرداخت حقوق سرمربی سابق تیم ملی از سوی این شرکت، واکنش نشان داد و این موضوع را به حمایت از تیم ملی مرتبط کرد و این همکاری را تنها راهکار برای پرداخت حقوق معوقه ویلموتس با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا دانست.

حالا پس از گذشت 6 ماه دوباره بحث استقراض فدراسیون فوتبال از یکی از شرکت های وابسته به شستا، داغ شده است، احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس با اشاره به مشکلات نقدینگی شستا می گوید: شرکت فناوران یا برخی شرکت‌های زیر مجموعه شستا خودشان دچار مشکل پرداخت حقوق کارگران و نقدینگی هستند و حتی شستا به دلیل مشکلاتی که داشت، بخشی از سهام خود را در بورس عرضه کرد.

قاضی زاده می افزاید: حالا سوال ما این است که چرا باید شرایط کشور را به جایی برسانید که بگویند پول ندهیم، مربی روی نیمکت نداریم، شکست می‌خوریم که مجبور کنند تا ۲ میلیون یورو پرداخت شود؟ اینکه ۱۵۰ هزار یورو ترانسفر را هم تکذیب می‌کنند، مربوط به آن‌ها نیست، بلکه این پول را همان شرکت فناوران که زیر مجموعه شستاست پرداخت کرده و یورو به درهم تبدیل شد و به ترکیه انتقال دادند.
او ادامه می دهد: این پول را فدراسیون نداده که می‌گویند پول ترانسفر صفر بوده است، چون ۲ میلیون یورو را هم فدراسیون نداد.

برگشت چک فدارسیون فوتبال از سوی شستا

راز آسمان پایتخت

قاضی‌زاده هاشمی که مهمان برنامه فوتبال بود،ادامه می دهد: فدراسیون برای ۳۱ فروردین چک داد که شستا این چک را بنا به مسائل حقوقی برگشت زده و باید دید این ضرر و زیان را چه کسی پرداخت خواهد کرد؟

او اظهار می کند: این پول هم با دستور معاون اول رئیس جمهور و چند وزیر پرداخت شده، اما سوال از نهاد قضایی این است که هر دستوری حتی از سوی رئیس جمهور صادر شود باید اجرایی شود؟ آیا شستا باید این دستور را اجرا می‌کرده؟

این نماینده مجلس تصریح می کند: پرونده این ماجرا تشکیل شده و در دو وجه در حال بررسی است که بخش تامین اجتماعی و شستا یک وجه آن و وجه دیگر هم مربوط به بحث فنی، ورزشی و حقوق بین الملل است.

 

انتهای پیام

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز