شرایط پرداخت وام 150 میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران

افرادی که مشتری بانک مهر ایران هستند، می‌توانند برای کمبود نقدینگی از وام 150 میلیونی طرح «2 در یک» این مجموعه بهره ببرند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و سود ندارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی امکان دریافت وام 150 میلیونی بانک مهر ایران را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته افرادی امکان درخواست برای این تسهیلات را دارند که حداقل شش ماه از سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. کارمزد این وام یک درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده است و به هیچ ضامنی کسر از حقوقی احتیاج ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، میزان کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 564 هزار و 62 تومان است. کل سود تسهیلات 3 میلیون و 843 هزار و 727 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 153 میلیون و 932 هزار و 500 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

وضعیت کنونی بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک مهر ایران سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش کرد تا با پرداخت وام‌های قرض الحسنه، نیازهای مالی اقشار کم درآمد و متوسط را رفع کند. این مجموعه از ابتدای کار با 2 هزار واحد بانکی فعالیت داشت که اکنون این تعداد بسیار زیاد شده است. این بانک طی سال‌های فعالیت خود تلاش داشته تا با پرداخت منابع قرض الحسنه ضمن بهبود وضعیت اقتصادی کشور، نماد مناسبی از بانکداری اسلامی در سطح جهان باشد.

بانک مهر ایران بالاترین میزان کفایت سرمایه را در شبکه بانکی دارد. هم اکنون این بانک توانسته درآمدهای عملیاتی مناسبی را محقق کند، اما همچنان هئیت مدیره آن به دنبال افزایش این نوع درآمدها هستند.

پربازدیدترین ویدیوی امروز:

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط پرداخت وام 150 میلیونی بانک قرض الحسنه مهر ایران

  1. سعید گفته:

    پول بزاری بعده شش ماه پول خودتو بهت میده بعدشم نمیتونی اصل سپرده رو برداری تا تسویه حساب.عجب🙄

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز