جزئیات وام 200 میلیونی بانک ملت + مبلغ اقساط

افرادی که برای خرید کالاهای بادوام مایل به دریافت وام 200 میلیونی هستند و از مشتریان بانک ملت محسوب می‌شوند، امکان استفاده از طرح «حامی کارت» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریان بانک ملت که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، امکان دریافت وام 200 میلیونی را خواهند داشت. البته متقاضیان نباید قبلا از وام خرید کالا استفاده کرده باشند و با این تسهیلات صرفا از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملت امکان خرید دارند. این تسهیلات به ضامن رسمی نیاز دارد و سود آن براساس دوره بازپرداخت متغییر است. حداکثر میزان سود این تسهیلات به 18 درصد می‌رسد. سقف دوره بازپرداخت وام مذکور 60 ماه خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود وام 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن306 میلیون و 801 هزار و 129 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

مختصری درباره بانک ملت

بانک ملت از سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در قالب این مجموعه خصوصی به مشتریان خود انواع خدمات بانکی مجاز را ارائه می‌دهد. توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد از راهبردهای مهم بانک ملت هستند. این مجموعه اهدافی مانند رشد و بهره وری بیشتر، سوددهی و ارائه خدمات مناسب، شناخت نیازها و دسته بندی مشتریان، آموزش‌های استراتژی مجور، فن آوری نوین بانکی و … را دنبال می‌کند.

این بانک ماه گذشته به میزان 5 هزار و 500 میلیارد تومان افزایش سرمایه داشت. با ثبت این افزایش سرمایه، تعداد سهام افزایش پیدا کرده، معادل 26.57 درصد، در پرتفوی سهامداران بانم کلت قابل رویت و انجام معامله خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک ملت
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز