اقساط وام 300 میلیونی بانک گردشگری چقدر است؟

افرادی که مایل به دریافت وام از بانک گردشگری هستند و در این مجموعه سپرده بلندمدت دارند، می‌تواند از طرح «دو سر سود» بهره ببرند. وام 300 میلیونی این طرح به افرادی تعلق می‌گیرد که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، این وام 300 میلیونی نیازی به ضامن معتبر ندارد. ضمانت اصلی تسهیلات مذکور سپرده فرد است. حداکثر سود این تسهیلات به 18 درصد می‌رسد و روی سپرده افراد نیز سود 18 درصدی پرداخت می‌شود. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات 24 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است، افرادی که این تسهیلات را دریافت می‌کنند قسطی نمی‌پردازند، بلکه اقساط به صورت خودکار از روی سود سپرده آن‌ها کسر می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مبلغ هر قسط به 14 میلیون و 977 هزار و 231 تومان می‌رسد. میزان سود این تسهیلات 59 میلیون و 453 هزار و 534 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 359 میلیون و 553 هزار و 534 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

دیگر وام های اعطایی بانک گردشگری

بانک گردشگری سال 1389 مجوز فعالیت خود را دریافت کرد و به صورت اختصاصی در حوزه گردشگری خدمات ارائه داد. اکنون این بانک در تمامی حوزه‌ها به افراد واجد شرایط حقیقی و حقوقی در هر مناسباتی به ارائه خدمت می‌پردازد و همچنان خدمت ویژه آن به حوزه گردشگری تعلق دارد. این بانک از سال آغاز به کار خود تاکنون لوح و افتخارات زیادی به دست آورده است.

آخرین گزارش ارائه شده از این بانک مربوط به نحوه پرداخت تسهیلات تکلیفی در بخش‌های ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری است. این بانک از سال گذشته تا پایان مردادماه 1401 مجموعا 6 هزار و 800 فقره تسهیلات در بخش‌های مذکور پرداخت کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک گردشگری
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز