وام 200 میلیونی بانک مهر ایران تحت چه شرایطی پرداخت می شود؟

شرکت‌ها، سازمان‌ها و اداراتی که از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران دستمزد کارکنان خود را می‌پردازند، می‌توانند درصدی از جمع حقوق ماهیانه را به صورت وام به کارمندانشان پرداخت کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «مهریار» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران، شرکت‌هایی که از بانک مهر به کارمندان خود حقوق می‌پردازند، امکان اعطای وام تا سقف 200 میلیون تومان را به کارکنانشان دارند. مبلغ و مدت زمان پرداخت پرداخت اقساط این تسهیلات متغیر بوده و براساس توانمندی افراد و سیاست‌های اعتباری بانک تعیین می‌شوند. در کل حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 18 ماه می‌رسد. طبق اعلام بهزاد شمس‌الدینی، مدیر شعب بانک مهر ایران، کارمندان شرکت‌ها و اداره‌های مختلف طبق لیست بیمه مشخص شده، امکان استفاده از این خدمت بانک را دارند. لازم به ذکر است که افراد نمی‌توانند امتیاز این تسهیلات به به فرد دیگری انتقال دهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

میزان اقساط وام 200 میلیونی مهریار

با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن و کارمزد 4 درصدی، مبلغ هر قسط به 12 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد. جمع کل اقساط 210 میلیون و 500 هزار تومان و سود کل وام 10 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است.

بانک مهر ایران در تلاش است تا با گسترش منابع قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات از این بستر نیازهای نقدینگی بسیاری از گروه‌های حقیقی و حقوقی را برطرف کرده و به آن‌ها وام‌های بدون بهره بپردازد. این بانک طی چند ماه اخیر تلاش کرده تا سقف تسهیلات، تعداد وام‌های بدون ضامن پرداختی و … را افزایش دهد. طرح مهریار نیز در همین راستا اجرایی شده و همچنان ادامه دارد. هدف اصلی این طرح افزایش رفاه پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز