شرایط و جزییات وام سفر بدون سود بانک مهر ایران

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک مهر ایران به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «سفر کارت» را تدارک دیده است. این وام قرض الحسنه با چهار درصد کارمزد ارائه می‌شود و سودی ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام سفر کارت هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده‌گذاری قرض‌الحسنه داشته باشند و مبلغی پول نیز نگهداری کنند.

مبلغ سپرده باید به اندازه‌ای باشد که 20 درصد مبلغ کل را پوشش بدهد. میزان تسهیلات این طرح با توجه مقدار سپرده‌گذاری و شرایط متقاضی تعیین می‌شود. این طرح در قالب حمایتی نیز عرضه می‌شود که براساس آن مبلغ سپرده باید 50 درصد وام مورد نیاز را پوشش دهد.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت سفر کارت شش ماه و طرح حمایتی آن 20 ماه اعلام شده است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

شرایط دریافت وام قرض الحسنه سفر کارت

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید از طرف آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد بانک مهر ایران معرفی شوند. متقاضیان این تسهیلات باید در نظر داشته باشند که می‌توانند آن را برای بسته‌های زیارتی و گردشگری مورد نیاز خود بخرند، بنابراین این وام به صورت نقدی ارائه نمی‌شود. در واقع تنها زمانی که به صورت منحصر از درگاه بانک در پذیرنده طرف قرارداد و معرفی کننده مشتری خرید اتفاق بیفتاد، مبلغمشخص شده به حساب فروشنده واریز خواهد شد.

لازم به ذکر است بانک قرض الحسنه مهر ایران تقریبا یک ماه پس از سپری شدن تاریخ پیش پرداخت، وام مذکور را به حساب متقاضی واریز خواهد کرد. پس از آن به راحتی امکان انجام تراکنش خرید وجود دارد. برای طرح حمایتی سفر کارت نیز مبلغ وام 10 روز بعد از واریز وجه در صندوق اجتماعی بانک قرار می‌گیرد و بعد از ان امکان انجام تراکنش وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط و جزییات وام سفر بدون سود بانک مهر ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز