شرایط دریافت وام 30 میلیون تومانی بانک مسکن

موسسات، شرکت‌ها و همچنین اصنافی که مایل به رفع نیازهای مالی کارمندان شرکت خود بوده و از مشتریان بانک مسکن محسوب می‌شوند، می‌توانند از طرح تسهیلاتی «کارگشا» استفاده کنند. بانک مسکن با توجه به مسئولیت تعریف شده برای کارکنان شرکت به آن‌ها 10 میلیون تا 30 میلیون تومان وام اعطا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام کارگشای بانک مسکن هستند باید حداقل دو سال سابقه کار در شرکت طرف قرارداد این مجموعه را داشته باشند. همچنین این افراد باید در یکی از شعب بانک مسکن سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند.

در صورتی که درخواست دهنده از اعضای هیئت مدیره باشد به وی 30 میلیون تومان تسهیلات در قالب عقد مرابحه عام تعلق خواهد گرفت. سقف وام مذکور برای مدیران هر مجموعه 20 میلیون تومان و برای پرسنل مراکز مختلف 10 میلیون تومان خواهد بود. به منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی ارائه داد که در این خصوص همکاران می‌توانند به صورت ضربدری ضمانت یکدیگر را برعهده بگیرند. سود این تسهیلات طبق مصوب بانک مرکزی 23 درصد اعلام شده و وام گیرندگان طی 12 ماه امکان تسویه آن را دارند.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

مبلغ اقساط وام 30 میلیون تومانی بانک مسکن چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و زمان پرداخت اقساط، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 822 هزار و 290 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 3 میلیون و 867 هزار و 476 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 33 میلیون و 927 هزار و 476 اعلام شده است. براساس اعلام روابط عمومی بانک مسکن، اقساط در ابتدا از حقوق پرسنل کم می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک مسکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز