شرایط وام 50 میلیون تومانی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

مشتریان بانک کشاورزی با افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین مناسب در یکی از شعب این مجموعه می‌توانند برای وام 50 میلیون تومانی طرح «باران» درخواست بدهند. این تسهیلات به صورت نقدی نیست و در قالب کارت اعتباری به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، طرح باران مناسب افرادی است که با حساب خود مدام در حال واریز و برداشت پول هستند، زیرا هم امکان استفاده از حساب خود را دارند هم می‌توانند تسهیلات دریافت کنند. بنابراین آن دسته از افرادی که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک کشاورزی هستند باید بین دو تا شش ماه میانگین حساب ایجاد کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. حداکثر سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است این تسهیلات فقط در شعبه افتتاح کننده حساب پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود تسهیلات، 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 64 میلیون و 981 هزار تومان خواهد بود.

مهم‌ترین فعالیت‌های بانک کشاورزی و بعضی از خدمات آن را بشناسید

یکی از بانک‌های تخصصی کشور که به منظور حمایت از کشاورزان، بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن فعالیت خود را آغاز کرد، بانک کشاورزی است. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات عمومی، اختصاصی، پرداخت الکترونیکی قبوض، طرح ناظرین ویژه و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر این مجموعه با هزار و 817 شعبه مستقل و 50 شعبه ارزی و بین المللی به مشتریان خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “شرایط وام 50 میلیون تومانی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

  1. بردیا احمدی گفته:

    وام های بانک کشاورزی خیلی خوبه هم مدت زمان اقساط پرداختشون خوبه هم سودی که میزارن و دقیقا تو تاریخ معین پول رو میدن

  2. علیرضا گفته:

    در سرزمین من همه بانک‌ها میخواهند جهت رفاه حال من وام چهار درصد بدهند و چه تنوعی هر بانک یک مبلغ از پنجاه میلیون تا پنج میلیارد اما قصه آنجا غمگین میشود که در بانک جواب سلامم را نمیدهند…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز