شرایط ثبت نام وام جدید 300 میلیون تومانی بانک پاسارگاد + مبلغ اقساط

دارندگان دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی پاسارگاد در صورت نیاز به نقدینگی می‌توانند برمبنای «امتیاز ناشی از ماندگاری وجوه در حساب‌های خود» و «امتیاز ناشی از تراکنش‌های دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی» تا 3.5 برابر امتیاز خود از بانک پاسارگاد وام بگیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی امکان درخواست برای وام مبنی بر مراوده بانک پاسارگاد را دارند که دستگاه کارتخوان فعال آن‌ها حداقل 1 میلیون تا 1 میلیون و 500 هزار تومان تراکنش در ماه داشته باشد. ضمنا درخواست دهندگان باید بعد از گذشت حداقل سه ماه از زمان اولین تراکنش‌ خود به یکی از شعب بانک پاسارگاد مراجعه کنند و برای این تسهیلات درخواست بدهند. بانک با توجه به حساب قرض الحسنه متقاضی به درخواست وام وی رسیدگی خواهد کرد. سقف این تسهیلات 300 میلیون تومان اعلام شده است. در این طرح حداقل سود به شش درصد و حداکثر به 23 درصد می‌رسد. حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه است. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است و افراد باید جواز و پروانه کسب ارائه بدهند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط به 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات، 207 میلیون و 428 هزار و 480 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 507 میلیون و 428 هزار و 481 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که متقاضی این تسهیلات نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از طرح تسهیلاتی مذکور امکان مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک پاسارگاد را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک پاسارگاد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “شرایط ثبت نام وام جدید 300 میلیون تومانی بانک پاسارگاد + مبلغ اقساط

  1. آرین منافی گفته:

    یک موجوداتی هستن به اسم از ما بهترون و همیشه وام ها به اون ها تعلق میگیره و من هیچ وقت جزء اینا نبودم و نتونستم وام بگیرم

  2. سالار حسینی گفته:

    مهم ترین شرط یک وام داشتن ضامن
    من خودم یبار رفتم بانک ضامن نداشتم منفجر شدم
    الانم اون دنیام

  3. مسعود گفته:

    مهمترین عنوان هروام برای گرفتن ! مدارکی هست که نمیتونی جورکنی ! که خودتم خبرنگاری! مثلا خودم مشکل ضامن ندارم نمره اعتبارسنجیمم بالاست! بنظرتون ازکجاواسم سبزشد! سیستم زد مشمول خدمت سربازی ای خداااااا! اینجوری رکب نخورده بودم ! آقا نگید وام. ماهم انتظاری نداریم ! والله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز