شرایط وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون + مبلغ اقساط

تور لحظه آخری-کاماپرس

بانک توسعه تعاون به منظور توسعه قرض الحسنه و برطرف کردن نیازهای ضروری مشتریان حقیقی و همچنین اعضای شرکت‌های تعاونی و در نهایت کمک به قشرهای آسیب پذیر و اجرای طرح‌های اشتغال زایی، در قالب طرح «مائده» وام 300 میلیون تومانی می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، مشتریانی واجد شرایط دریافت وام 300 میلیونی هستند که حداقل سپرده قرض الحسنه یک صدم درصدی افتتاح کرده و گردش حساب لازم را ایجاد کنند. این وام قرض الحسنه بوده و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. متقاضیان این تسهیلات تنها باید کارمزد چهار درصدی پرداخت کنند. حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط با توجه به کارمزد، ضریب برابری تسهیلات و نوع قرارداد متفاوت بوده، اما در کل بیشتر از 48 ماه نخواهد بود. لازم به ذکر است افراد برای دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی ارائه بدهند. داشتن اعتبار شغلی نیز یکی از ارکان مهم برای دریافت تسهیلات است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد اعلامی، میزان هر قسط 6 میلیون و 773 هزار و 716 تومان است. کل سود تسهیلات به 25 میلیون و 138 هزار و 387 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 325 میلیون و 238 هزار و 387 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

آشنایی با برخی از افتخارات بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که به منظور گسترش هر چه بیشتر فعالیت تعاونی‌ها و کسب و کارهای مختلف خدمات پولی و بانکی متنوعی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این بانک تاکنون توانسته نشان تعالی روابط عمومی 1397، تندیس برنزین یک ستاره، جایزه ملی استراتژی ایران 97، لوح ششمین کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی سال 1397 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز